KATEGORI: From me

Turn the music up in here

 

Comments
POSTAT AV: Erika

Hej! Jag och Ronja på simpleaswords har nyligen startat upp en fansite om 5 sekonds of summer som vi planerar att satsa väldigt mycket på då de nuvarande fansitsen om 5sos är väldigt oseriösa med dålig uppdatering osv. Och eftersom du är väldigt, väldigt duktig på att göra novelldesigner så undrar vi om du även har erfarenhet av fansitedesigner? :)

Svar: Hej Erika! :)Har aldrig gjort fansite designer så tyvärr måste jag svara nej på den frågan. =/
Tror ändå det är ganska identiskt med novelldesigner, men har inte den tiden som behövs för att göra en design. Har varit väldigt stressad hela sommaren och vill iallafall försöka ta det lugnt nu i slutet.

Jag hoppas ni hittar någon annan som kan göra det, och jag är även säker på att fansiten kommer bli en av dem bästa! :)

Kramar!
Celebnovell

POSTAT: 2014-07-12 / KLOCKAN: 10:23:59 / URL: http://jbiebznovell.blogg.se



POSTAT AV: Erika

Okej, vi förstår helt och hållet! Hoppas du har/har haft en bra sommar, kramar från oss båda! :)

Svar: Detsamma! :)
Celebnovell

POSTAT: 2014-07-13 / KLOCKAN: 14:07:42 / URL: http://jbiebznovell.blogg.se



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:






Trackback