KATEGORI: From me

What's a king bed without a queen

 
 

Comments
POSTAT AV: Milina

Cute :)

Svar: :)
Celebnovell

POSTAT: 2013-10-16 / KLOCKAN: 18:56:47 / URL: http://milina.blogg.se



POSTAT AV: Bella

Skulle aldrig lämna bloggen. Du är för bra för att man ska kunna lämna<33

Svar: Du är för bra för att vara sann! ♥
Celebnovell

POSTAT: 2013-10-16 / KLOCKAN: 19:05:15 /



POSTAT AV: Josefin

Ååh gud vad jag älskar ditt citat! haha men skulle aldrig kunna lämna bloggen <3 förs så gillade jag den inte för jag var nästan säker på att han skulle vara otrogen under förhållandet, men du har han ju tydligen inte varit.. (än) , och det förvånade mig jätte mycket så började läsa den och nu checkar jag in bloggen var annan halv timma typ.

Svar: Han är en bad-boy men har fortfarande ett hjärta (maybe) :P ♥Dina ord gjorde verkligen min kväll! ♥
Celebnovell

POSTAT: 2013-10-16 / KLOCKAN: 19:21:33 /



POSTAT AV: Priya

Lämnar aldrig ( borde sitta och plugga nu) <333

Svar: Haha aww! Lycka till! ♥
Celebnovell

POSTAT: 2013-10-16 / KLOCKAN: 19:53:27 /



POSTAT AV: Rebecca

ÅHH längtar som fan. Men lämnar aldrig, din novell betyder så mycket för mig. Så bra. Perfekt. Den är helt och hållet värd att vänta på!! <33

Svar: Aww babe! Hur kan du komma på så perfekta ord? ♥
Celebnovell

POSTAT: 2013-10-16 / KLOCKAN: 20:10:23 /



POSTAT AV: Anonym

Förstår faktiskt inte varför du säger att du har dålig uppdatering, läser 9 st olika noveller och DU och DIN novell är den novellen som har bäst uppdatering! Läser flera där det kan gå upp emot 3 veckor innan det kommer ett kapitel medan det tar 3 dagar för dig!

Älskar din novell och skulle aldrig sluta läsa den för att det fick dålig uppdatering!! <3

Svar: 3 dagar skulle jag inte säga - snarare en vecka. =/Men tack för att du förstår! ♥
Celebnovell

POSTAT: 2013-10-16 / KLOCKAN: 20:37:06 /



POSTAT AV: Ella

Skulle aldrig lämna bloggen!
Älskar den som faan. <33

Svar: Babe ♥
Celebnovell

POSTAT: 2013-10-16 / KLOCKAN: 21:08:38 /



POSTAT AV: Maria :*

Jag kommer aldrig lämna din blogg babe ;) Ändå om uppdateringen är lite dålig. Du måste ju först satsa på skolan sen bloggen ;) <3

Svar: Aww ♥
Celebnovell

POSTAT: 2013-10-16 / KLOCKAN: 21:12:15 /



POSTAT AV: lisa

längtar tills nästa kapitel kommer ut älskar den här novellen skulle kunna vänta på ett kapitel hur länge som helst men skulle inte lämna :)

Svar: Aww gumman! Det glädjer mig enormt att läsa dina ord! ♥
Celebnovell

POSTAT: 2013-10-17 / KLOCKAN: 00:17:02 /



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:






Trackback