KATEGORI: Länkbyten

Länkbyte med Jdbstorys

Roselyn Parker är 17 år och hade ett normalt liv. Hon levde med sin pappa Lewis i den stora staden Atlanta, gick i en vanlig skola och hade bra vänner. Men när hennes pappa gick med i den Amerikanska armén och åkte till Afghanistan, har hennes liv vänts upp och ner. Hon vart tvungen att flytta till Birmingham för att bo hos hennes farbror Joey Dana. Hon orar sig för sin pappa varje dag, samtidigt som Joey misshandlar henne dag ut och dag in. Det är ett tufft liv hon lever, men så en dag förändras allt. 

Justin Bieber är 19 år och är alla tjejers dröm. Han är godhjärtad, vacker och framförallt känd. Alla tjejer han finner intresse i är bara ute efter hans pengar och berömmelse. Det känns som att ingen älskar honom, utan bara hans kändisskap. När han tror att han mår som sämst, går hans morfar Bruce bort i en bilolycka. För att dämpa hans problem börjar han droga. Ingen känner till hans hemlighet, men han vill att någon ska hjälpa honom. Han vill inget mer än att sluta droga och finna sin livs kärlek. Och det gör han, han faller för tjejen som listar ut hans mörka hemligheter.

Bloggen har karaktärerna, den perfekta handlingen, den snygga designen och så självklart Alexandra som sköter allting! Hon skriver helt sjukt perfekt och om ni inte läser novellen så tycker jag ni borde börja nu på en gång! Klicka här eller på bilden. ♥
-

Klicka här för att komma till kapitel 42 om du ännu inte läst den! :)

Comments
POSTAT AV: Wilma

Romina,du måste hjälpa mig!
Någon har hackat in sig eller något, på MIN blogg (ourbieberstorys) ,om inte jag får tillbaka den vet jag inte vad jag ska göra :(</3

Kika mig: uknowwilmaisthaking

POSTAT: 2013-10-06 / KLOCKAN: 23:59:24 /



POSTAT AV: WILMA

Romina, du måste hjälpa mig, det går inte att logga in på bloggen längre!!


:(((((

Svar: Jag har skrivit på KIK gumman men du svarar inte! =/
Celebnovell

POSTAT: 2013-10-07 / KLOCKAN: 11:47:14 /



POSTAT AV: -A

Pallar du med fler länkbyten? xD

POSTAT: 2013-10-07 / KLOCKAN: 18:51:41 / URL: http://canadianstoory.bloggplatsen.se/



POSTAT AV: -A

okej ---> för det med länkbyten. nejnej det ee lugnt. nu när an har bytat novellblogg så får man ju mindre besökare i början xD

POSTAT: 2013-10-07 / KLOCKAN: 22:12:39 /



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:






Trackback