KATEGORI: From me

You told me you'd never fall in love

Känns som om jag gör sådana här inlägg efter varje kapitel - men vad har hänt med era kommentarer?
Kapitel 5 hade 31 en kommentarer och kapitel 6 hade 16 kommentarer och kapitel 7 har plötsligt 12
Jag är tacksam för de kommentarer jag får, verkligen - men när jag sjunker från 31 till 12, så känns det som om jag gör något fel. Uppdateringen kan ni inte klaga på för det kommer kapitel över 2000 ord varannandag - så då gäller det kapitlen antagligen.
Jag vet att det är sommar och så men när man har över 200 läsare och får 12 kommentarer så känns det inte lönt. Hata mig inte - jag skriver bara hur jag känner mig när jag inte får någon respons tillbaka.
Ge mig kritik angående kapitlarna - ni kanske inte kommenterar för att ni tycker det är dåligt, men då vill jag gärna veta vad som är dåligt så jag kan förbättra på det. Era kommentarer gör mig bättre och det spelar inget roll om det är bara ett "bra" eller en superlång text. :)♥

Comments
POSTAT AV: Agnes

Jag tycker din novellblogg äger, och jag kommenterar varje inlägg eftersom jag har en novellblogg och jag vet hur mycket en kommentar betyder. Men det kanske beror på att din nya novell inte är som "alla andras" där Justin är känd eller badboy. Men jag tycker personligen att den är skitbra, det är kul med något ovanligt i novellvärlden. Fortsätt som du gör med bra uppdatering och långa och bra kapitel!

Svar: Tack gumman. Det spelar ingen roll om det är en novell eller en klädesplagg - det som är unikt brukar stå ut i mängden och får respons osv - det känns så tråkigt bara när jag inte får det. Men det som stör mig mest i det hela är att ena kapitlet får 31 kommentarer medans nästa får 12 - jag menar det är ju samma novell så varför inte fortsätta kommentera?
Celebnovell

POSTAT: 2013-07-09 / KLOCKAN: 13:47:46 / URL: http://justinbdrew.blogg.se



POSTAT AV: Maja

Din blogg är jätte bra och jag älskar den:) därimot brukar jag inte komentera bloggar.. om jag ska vara ärlig vet jag inte varför;) du är en av mina favo bloggar och jag tycker inte du ska vara orolig, för du har en bra story och skriver riktigt bra!

Svar: Tack så mycket, det värmde verkligen. :)♥
Celebnovell

POSTAT: 2013-07-09 / KLOCKAN: 16:07:23 /



POSTAT AV: Maria :*

Jag älskar verkligen din novell och jag kommenterar varje kapitel! Du borde inte oroa dig,din novell är helt awesome!! De kanske inte orkar eller något fastän det tar några sek. Fortsätt med det du gör <3

Svar: Tack gumman, det vet jag att du gör! :)♥
Celebnovell

POSTAT: 2013-07-09 / KLOCKAN: 16:14:29 /



POSTAT AV: Elin

Du är jätte duktig

POSTAT: 2013-07-09 / KLOCKAN: 17:23:36 /



POSTAT AV: Julie

Jag vill bara börja med att säga att din novell äger!

Sen en andledning till varför jag iaf inte brukar kommentera är för jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, för det känns lite fel typ att skriva samma sak (att din novell äger;)) efter varje kapitel... Är det bara siffror du vill ha så kommer det nog komma endel 'Meeer...' Kommentarer så småning om (beroende på vad för clif hanger du har.. Men om du vill ha riktigt kritik och åsiktier, så skulle du kunna skriva lite frågor typ (där det kan finnas många OLIKA åsikter!!) För jag känner att om det äe någon/några som redan har skrivit det jag tycker så känns det så onödigt att kommentera samma sak! (Då känns det bara som man kopierar vad någon annan säger!)

Jag hoppas du förstod vad jag försökte säga ;) Ska försöka kommentera mer!

Kramis! :)

POSTAT: 2013-07-09 / KLOCKAN: 18:32:05 /



POSTAT AV: Anonym

Din blogg äger

POSTAT: 2013-07-09 / KLOCKAN: 23:45:01 /



POSTAT AV: Sara

Kan du inte skriva en fråga i slutet t.ex. Vad tycker du ska hända näst, eller varför gillae du jb osv. Då svarar man på frågan och visar sin uppskattning samtidigt

Svar: Det gör jag redan. :)♥
Celebnovell

POSTAT: 2013-08-12 / KLOCKAN: 23:47:09 /



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:






Trackback