KATEGORI: From me

Tonight, take me to the other side

Babes, jag vet att ni kan kommentera bättre på kapitel 3. Jag vill inte sätta någon gräns på en viss antal kommentarer minst för det känns så dumt för mig då.
Tycker ni kapitlet var så dåligt att jag inte kan få några kommentarer på det eller är ni helt enkelt för lata? Det känns väldigt ledsamt när jag inte får mycket respons - och ta mig inte som en egoistisk bitch nu - men jag sliter med varje kapitel i timmar och en liten kommentar tar högst 30 sekunder att skriva och skicka! :)♥

Comments
POSTAT AV: Ella

Lol jag tror alla är lite lata . Vilka lata läsare du har hahaha:)

Svar: Hah. xD
Celebnovell

POSTAT: 2013-07-01 / KLOCKAN: 15:36:45 /



POSTAT AV: Lat ba

Hej! Haha, du har helt rätt! Elr det e vad jag tror iaf -å som gäller mig-. Jag orkar bara inte kommentera, kapitlena är SUPER! Du äger verkligen. Ska dock som lästare ta mig ork att kommentera❤ :) Puss

Svar: Haha. Tack sötnos! :)♥
Celebnovell

POSTAT: 2013-07-01 / KLOCKAN: 21:28:55 /



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:






Trackback