KATEGORI: From me

Länkbyte med Justindbstoriees



Alexis Stanford är 17 årig tjej som har stora drömmar, sedan hon var ett litet barn har hennes storebror James varit allt för henne. Hennes mamma Leila och pappa John jobbar väldigt mycket och hinner inte alltid med att prata med Alexis, och då blev James Alexis andra bästa vän. Hennes första bästa vän är Becky som hon har känt sedan barnsben, de är som systrar och många kallar dem för tvillingar. I 1 månad ska hennes klass åka på en skolresa till Paris, det händer mycket som förändrar hela hennes liv där men det som är värst är att hon inte visste vem som egentligen skulle förändra det…
En novell skriven av en tjej som heter Ida. Står högst upp just nu på noveller jag ska läsa. Handlingen verkar jätte bra och är inte en vanlig "Justin-träffar-en-fan-och-dom-blir-kära."
Klicka på bilden för att att komma till bloggen eller här!

Info om kapitel: Nästa kapitel har jag inte börjat med än eftersom jag kom hem sent igårkväll och idag har jag gjort en massa läxor. Jag ska försöka börja på den så fort jag har tid! Tack till alla era underbara kommentarer också. Much Love ♥

Comments
POSTAT AV: Ida

Din är uppe nu med :)

POSTAT: 2013-04-29 / KLOCKAN: 18:01:30 / URL: http://justindbstoriees.blogg.se/



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:






Trackback