KATEGORI: Länkbyten

Länkbyten

Kayleigh Sierra Jones är en tjej på 17 snart 18år från Kansas där hon bor tillsammans med sin pappa och sin ett år yngre bror Benjamin. Hennes mamma har hon inte ett minne av. Hon stack nästan direkt efter Benjamins födsel och har inte hört av sig sedan dess. Inte för att hon bryr sig. De klarar sig bättre utan henne säger hennes pappa, men hon har många gånger hört hur han instängd i sitt sovrum har gråtit om kvällarna. Kay, som hon kallas, är inte någon speciell egentligen. Det tycker i alla fall inte hon själv. Hon är inte populär, men hon är inte heller en outkast. Hon är en i mängden och det trivs hon jättebra med. Hon är en senior. Hon ska på bal och hon ska sluta skolan. Hon är för första gången på länge riktigt lycklig. Men lycka varar inte för evigt. Det är det som gör livet så skört. Även det allra minsta snedsteget kan förstöra allting som man är och har. I värsta fall lämnar det ärr för livet, om man inte hinner blir räddad 

Läser själv inte bloggen men handlingen låter urspännande så det är bara att klicka på bilden för att komma till Jbiebznovell. :)

Jag hatar mitt liv. Allt jag sett och allt jag gjort. Pappa för att han tog livet av sig, mamma för att hon gav upp. Mig själv för att jag inte kan hjälpa min syster. Jag hatar att gråta och jag hatar att skratta. Att klä av mig för att tjäna pengar. Att inte tjäna några pengar alls. Jag hatar allt jag har framför mig och allt i mitt minne. Det är vansinne.
Jag känner mig så stark men jag känner mig så skör,och mina bästa drömmar är drömmarna jag dör.
Det är svårt att berätta men svårt att hålla inne. Jag springer runt i cirklar, det är vansinne.


En sjukt snygg design, en felfri handling, perfekta kollage, en lockande trailer - en till på gång -, vad mer krävs för att få till en spännande novell? Inget.
Tror inte många har missat att Julia än en gång är tillbaka och denna gång med Madness.
Själv längtar jag mer än allt inför den och är 100% säker på att jag inte är ensam.
Klicka på bilden för att komma till Bieb. :)


Comments
POSTAT AV: Julia

Jättegulligt skrivet av dig, tack så mycket! Jag ska göra ditt när jag kommer hem senare idag, möjligtvis i morgon men förhoppningsvis ikväll!

POSTAT: 2014-03-10 / KLOCKAN: 09:02:25 / URL: http://bieb.blogg.se/



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:






Trackback