KATEGORI: Länkbyten

Länkbyte med BizzleStory

Mitt namn är Penny Kerr, tjejen som har allt man kan önska sig, tjejen som inte har några bekymmer i livet, tjejen som kan bada i pengar om hon så vill, tjejen med attityden. Men är det verkligen så?

Vill jag att mitt liv ska vara så? Svaret är nej! Jag bryr mig inte om pengar, jag bryr mig inte om jag har drömkroppen eller inte, jag vill inte ses som slampan alla killar suktar efter.

Ibland önskar jag att jag somnar och aldrig vaknar, för då kommer jag till drömmarnas värld.

En värld långt från denna, där alla varelser lever i symbios, fria från fördomar och hat.

Det finns inga orättvisor, endast kärlek och ljus.

Det fodras ingen ondska och okunskap, endast förståelse och accepts.

Men det finns en kille, så vacker och öm.

Dem hasselbruna ögonen får mig att tappa talförmågan.

Det blängande leendet får mig att smälta inombords.

Han tar min hand i en tröst och hans ord, ja de träffade mig rakt i hjärtat som aldrig förr.

Jag vaknade ur min dröm, trodde han skulle finnas kvar, men han fanns inte kvar.

Frågorna jag hade, fick sitt svar.

Drömmens ängel i nöden, du gav mig vad jag behövde..


En sjukt bra och fängslande handling. Och Amanda som äger bloggen är inget annat än underbar. ♥
Klicka här eller på bilden för att komma till bloggen.


Comments
Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:






Trackback