KATEGORI: ✎ 4.For Richer Or Poorer

For Richer Or Poorer - Handling

Efter att hennes pappa förlorar sitt jobb som en välbetald advokat, blir Saige's familj tvungna att flytta från deras bekväma, högklassiga liv i New York City, till en av de mest fruktade städerna, Bronx. Redan vid ankomsten är Saige ovälkommen på skolan, på gatorna och till och med i sitt eget hem. När hon träffar på den lokala gangstern, Justin Bieber, så har hon ingen aning om att båda deras liv är på väg att vända helt.


All texter är skrivna av CharlsleyC på JustinBieberFanfictionPlus.com, och jag tar endast credit till att ha översatt den.
-

Den nya designen är uppe och härmed novellen. Hoppas ni kommer gilla den lika mycket som jag, och att ni inte läst denna förut. ;)♥
Och som jag nämnt förut kommer jag skriva en egen novell under samma tid som denna som jag kommer publicera senare (dock är den tanken lite svajande just nu)

Cast och kapitel 1 kommer komma upp så snart som möjligt.


Comments
POSTAT AV: Becca

Har inte ens läst klart New Moon än, haha, men tänkte ändå kommentera här först. Har läst halva delen av FROP och den är verkligen jäääääättebra, så jag är jätteglad att det är den du har valt att översätta. Detta kommer bli fantastiskt, det vet jag.

Den nya designen är fantastisk (as always), älskar den verkligen! *hjärtögonsmiley*

Ser fram emot att läsa den översatta versionen, speciellt när den är skriven utav dig. Kram på dig Romina❤️❤️❤️

POSTAT: 2014-06-28 / KLOCKAN: 13:14:48 / URL: http://bieberheaven.blogg.se



POSTAT AV: Jennifer

OMG! Är så taggad för ennu en till novell av dig! 😃 du skriver som en Gud! Och såg att du hade ändrat designen, skit snygg ❤️😍

POSTAT: 2014-06-29 / KLOCKAN: 18:45:43 / URL: http://Biebstory.webblogg.se



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:






Trackback