KATEGORI: Länkbyten

Länkbyte med LMSSY


Oh girl I got a secret place that we can go.
Cause I really wanna be alone.
And baby nobody else gotta know.
Just meet me later on the low.
 
När ska mitt liv egentligen börja? Då jag får slippa sitta inne hela helgerna för att plugga, eller då jag får gå ut utan att mina föräldrar måste veta vart jag ska. Mina föräldrar förväntar sig mycket av mig, i vissa tillfällen lite för mycket.  Varför var just jag tvungen att föddas i denna oskyldiga lilla flickas 16 åriga kropp som inte vågar göra någonting utan hennes föräldrars tillåtande. Mina helger ser ut som vardagar för andra, läxor och gå till sängs tidigt. Det fanns två saker mina föräldrar höll strängt på: Ingen kille och ingen alkohol. Men när jag träffande honom så bröt jag båda dem reglerna.. Den ena efter den andra.. 
Vi har gjort det förut och vid gör det igen. xD 
Om du inte läser Emilys underbara novell så råder jag dig att klicka på bilden och börja. Hon skriver sjukt bra och du känner hur du själv blir svept med i Lyss och Justin. ♥
-
Har inte gjort ett länkbyte på länge och tänkte att Emily skulle vara den perfekta personen att göra det med så jag skrev till henne på KIK klockan 01.00 igår och frågade. (Bästa timingen - I know)
-
Ska verkligen försöka få ut prologen idag eller imorgon - hoppas ni är lika excited som jag är! :D♥

Comments
POSTAT AV: cawii

Omfg det känns som om denna kommer bli en braaa novell....

Svar: Det är inte min novell. :)
Celebnovell

POSTAT: 2014-01-04 / KLOCKAN: 09:36:05 /



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:






Trackback