KATEGORI: ✔ 1.Love never dies

Kapitel 34 - Your girl?

Previously:
”Jag älskar dig också, men säger du det för att få mig att må bättre?”
”Nej, men funkar det?”
”Ja.”
”Jag ska vara ärlig. Jag älskar dig och allting om dig. Du är så perfekt.”
”Du är kärleken av mitt liv. Kyss mig nu.” fortsatte han.
Alla började att skratta och jag böjde mig fram för att trycka mina läppar mot hans. 
Det var en bra kyss, en enkel kyss, en romantisk. Jag var fast i stunden. 
Det var så skönt att vara med Justin så här, vara normal, ingen kändisskap och definitivt inga paparazzi.


 


Kvällen hade tänkts spenderas framför TV:n men Lil Twist – Justins polare – hade andra planer – vi ska på fest hos honom. Jag har inte mött honom förut så jag var ganska nervös.

Duschens strålar var varma mot min hud.
Det fick bli en snabbdusch för jag var tvungen att hinna med makeup och kläderna.
Jag vred av vattnet och tog handduken jag lagt fram på handfatet och började torka min kropp.
Jag satte på mig mina svarta spetsunderkläder. Min blåa korta klänning hängde på en galge vid kroken på dörren. Jag tog ner den och satte på mig. Klänningen var längre baktill, hade små veck vid midjan och var axelbandlös. Simple.
Håret fick bli som det blev för jag hade inte tid med att platta eller locka det.
Jag sminkade mig – fondation, brun ögonskugga, eyeliner, puder och maskara.
”Babe är du snart klar?”  ropar Justin från sovrummet.
Jag ler mot min spegelbild, låser upp badrumsdörren och släcker lampan innan jag går ut.
Justin hade ryggen mot mig och kollade ut genom fönstret mot den orangerosa himlen.
”Jag är klar.” säger jag och väntar tills han vants sig om.
Hans ögon spärras upp smått sedan spricker han upp i ett leende.
”Dig måste jag hålla hårt i.” Jag fnittrade till och hämtade mina beige pumps och en liten väska jag skulle ha lite nödvändiga saker i.
Alla var klara förutom Nicki som höll på att fixa det sista med hennes makeup. Killarna började bli smått otåliga men jag förstod henne. Jag vill också se perfekt ut.
När Nicki kom tillbaka hade hon en svart kort spetsklänning som satt som en smäck på henne med ett par svarta pumps i samma modell som mina.
Vi alla går ut mot Justins Range Rover medans han låser ytterdörren.
Justin öppnar bildörren till mig och jag sätter mig och han springer till sin sida och sätter sig inne i bilen. Companiet sitter där bak.
Bilen börjar snart röra sig. De första minuterna var bilen tyst men sen slår jag på radion. Jag söker runt lite tills jag hittar en radiostation med bara musik.
”Vi ska spela några gamla låtar nu. Jag är väldigt säker på att alla ni vet vilken sång detta är, speciellt beliebers.
Jag vänder huvudet mot Justin och ser att han har ett leende på läpparna men är fortfarande fullt koncentrerad på vägen.
En bekant sång kommer på – One time.
”When I met you girl my heart went knock knock. Now them butterflies in my stomach won’t stop stop.”
Musiken fyller hela bilen. Jag höjer volymen och alla börjar att sjunga.
Några minuter senare är låten slut och jag sänker volymen så det bara blir bakgrundsmusik.
”Hey, du sjunger inte dåligt.” säger Justin på skoj.
Jag överdriver hela min divapose.
”Tyst med dig. Jag älskar ju den sången.”
”Åh säkert? Är du en belieber?” frågar Justin och flinar.
”Ja. Jag bara älskar Justin Bieber sååååååå mycket. Åh gud, jag hoppas jag möter honom nån dag. Jag skulle bokstavligt talat svimma.” säger jag och gör rösten ljusare.
”Jag kan nog ordna ett möte med honom.” säger han och blinkar.
Alla i bilen börjar skratta och jag slår till honom på skoj.
”Ey bro, du skulle svänga vänster där.” sa Ryan och böjde sig framåt lite.
”Linas fel.” säger Justin och alla skrattar igen – inklusive mig.
Justin gör ett U-sväng och svänger åt rätt håll nu. Snart börjar en stor lyxvilla göra sig synlig.
Vi alla kliver ut ur bilen när Justin har parkerat.
Vi går upp mot dörren och Justin ringer på.
Snart öppnar Twist dörren och killarna gör varsin handshake med honom innan de presenterar mig och Nicki.
Twist hälsar på Nicki med en handskakning först och sedan mig.
Han kollar djupt in i mina ögon. Jag avbryter ögonkontakten och skakar irriterad på huvudet. Hoppas bara det där var någon vanlig gest för honom. Jag höjer huvudet igen och märker att Twist har vänt huvudet mot Justin.
”Din tjej?” frågar han.
”Definitivt.” säger Justin och lägger armen runt min midja.


 
Vill så gärna skriva längre men jag måste packa - vi ska åka till Göteborg imorgon (again.)
Det var en speciell grej jag skulle ha haft med i den här kapitlet men jag hinner inte så det kommer i nästa förhopningsvis.
Jag kommer hem på söndagkväll så inget kapitel under helgen om jag nu inte helt plötsligt får tag på en dator och internet.

Kommentera iallafall. ♥


Comments
POSTAT AV: Emelie

Jätte bra! <3

POSTAT: 2013-03-09 / KLOCKAN: 00:09:35 / URL: http://bieberrstorys.blogg.se



POSTAT AV: Fanny

Meeeeeeeeer :D

POSTAT: 2013-03-09 / KLOCKAN: 17:35:55 /



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:






Trackback