KATEGORI: ✔ 1.Love never dies

Kapitel 18 - LAX airport


Previously:
”Jag tror vi behöver ringa vakter.” sa jag till henne.

Hon slängde en blick ut och nickade.
Jag ringde Kenny medans hon ringde en kille som hette Jacob tror jag. När de kom gick vi ut och båda skrev autografer till fansen.

”Vi syns imorgon.” sa hon när vi var utanför mitt hus.
Jag nickade och kramade om henne och pussade henne på kinden. Hon log mot mig och jag gick ut ur bilen och såg hennes bil försvinna.



Vi satt nu i bilen påväg till LAX flygplatsen med Kenny som förare. Nicki, Chaz och Ryan skulle komma idag för att vi ska umgås dom två veckorna framöver, eftersom jag och Justin har ledigt. 

”Är ni redo att gå ut?” frågade Kenny när han hade parkerat bilen utanför ingången.
Jag förstod att ha syftade på alla paparazzi och fansen.
Vi nickade som svar på Kennys fråga så han gick ut ur bilen. Jag satte på mig ett par svarta solglasögon för att inte bli bländad av blixtarna från kamerorna och gick sedan ut efter Justin. Det ser säkert jätte dumt ut med glasögon inomhus men jag vill helst ha kvar min syn. Det var väldigt varmt idag så jag hade på mig ett par jeansshorts och en tunn skjorta som jag hade vikt upp ärmarna på och stoppat in i shortsen. Det var tur att vi hade flera vakter med oss för människorna verkade vara extra vilda idag. Dom knuffades hela tiden och paparazzin ställde en massa frågor om jag och Justin var ihop. Om jag ska vara ärlig så vet jag inte själv svaret. Vi struntade i deras frågor och försökte skriva autografer och ta kort med så många fans som möjligt.
De flesta dagarna känns det vanligt att skriva autografer på grund av att jag har blivit van vid det men andra dagar kan jag verkligen inte tro att de vill ha min autograf.


Jag skulle gärna ha stått där och skrivit autografer och ta bilder hela livet men jag längtade verkligen efter att träffa Ryan och Chaz. Jag sneglade på Lina fast jag antar att jag inte gjorde det så diskret som jag trodde för blixtarna blev mer och skriket blev högre. Ögonen började göra ont på grund av blixtarna och jag ångrade att jag inte hade satt på mig solglasögon som Lina hade gjort. Tillslut fick vakterna putta bort människorna ganska hårt för att de skulle flytta på sig. Jag älskar verkligen mina fans men de kan vara lite överdrivna ibland. Vi skyndade oss till gate 4 för att möta killarna och Nicki. Undrar varför Jenny inte var med? Får ta och fråga sen.
”Gud vad jag har saknat dig. Glöm aldrig bort mig igen!” skrek Nicki när vi kom fram till dom och slängde sig i armarna på Lina. Tårarna började rinna från hennes kinder.
Jag antar att hon överdrev det där med att Lina har glömt bort henne för vad jag har hört så har de ringt varandra minst en gång per dag.
”Hej buddy!” sa Ryan och Chaz
De var mer vana än Nicki att vara borta från sin vän så de var lugna.
”Hej.” sa jag och gjorde handslag med båda två. Vi vände oss mot tjejerna och såg att Nicki hade lugnat ner sig så jag gick fram för att hälsa på henne. Vi kramade om varandra medan Lina gick och slängde sig i famnen på killarna. Jag kunde inte stoppa avundsjukan som bubblade inom mig men jag försökte gång på gång att förklara för mig själv att de hade inte träffats på ett tag.
Kramkalaset var äntligen klart och vi följde med vakterna för att gå ut bakvägen. Det gick mycket smidigare nu. Varför tog vi inte denna väg förut? När vi kom ut så kom Kenny emot oss och gjorde en handslag med Ryan och Chaz.
”Så du måste vara Nicki?” frågade han.
”Japp det är jag.” sa Nicki och Kenny drog in henne i en kram.
Hon blev förvånad men kramade om honom tillbaka.
”Så vart ska vi?” frågade Kenny när alla satt i bilen och hade bälten på sig.
”Vi kan åka hem till mig så Nicki kan lämna väskan och sen till Justin för att Ryan och Chaz ska göra samma sek och sen vet jag inte.” sa Lina och log.
Kenny nickade på styrde bilen mot motorvägen.


Jag och Nicki satt på stranden och solade. Killarna skulle hem till Justin och köra tv-spel eller nånting. Varken jag och Nicki hade lust med det så vi avböjde när de frågade.
"Han såg snygg ut." sa Nicki och nickade mot en solbränd kille med brunt hår.
Jag visst inte vem det var eftersom han hade ryggen mot oss. Men han verkade bekant.
"Damn It." sa jag och vi skrattade.
Killen kollade på oss och andan fastnade i halsen.


Kapitlet skulle egentligen bli längre men jag måste träna på min SO läxa -.-
Vem tror ni det är?
Kommentera.


Comments
POSTAT AV: Emelie

Jag tror det är David.
Jätte bra! <3

POSTAT: 2013-01-19 / KLOCKAN: 17:18:49 / URL: http://bieberrstorys.blogg.se



POSTAT AV: Emma

Azum!!!

POSTAT: 2013-01-20 / KLOCKAN: 12:18:18 /



POSTAT AV: Ditt största fan♥

David? JÄTTE BRA KAPITEL BTW

POSTAT: 2013-01-20 / KLOCKAN: 15:21:55 /



POSTAT AV: Gabriella

Tror faktiskt också att det är David! :) Sjukt bra kapitel, precis som vanligt. :)

POSTAT: 2013-01-20 / KLOCKAN: 17:43:46 /



POSTAT AV: oj`s nya kompis

jag tror det är david :P skit bra ::P

POSTAT: 2013-01-20 / KLOCKAN: 18:48:58 /



POSTAT AV: jdbnovels

Hej! Jag har precis börjat skriva på min första novell "Love Me Like You Do" och skulle kunna behöva lite kritik! Kika gärna in! kram :)

POSTAT: 2013-01-20 / KLOCKAN: 20:33:40 / URL: http://jdbnovels.blogg.se/



POSTAT AV: Fanny

Meeeeeer :D

POSTAT: 2013-01-21 / KLOCKAN: 17:15:44 /



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:






Trackback