KATEGORI: Länkbyten

Länkbyte med Justinnovells



’’ Vad heter du? Och vad ska du sjunga idag?’’ frågade Demi Lovato.
Ja ni hörde rätt, Demi Lovato.
’’ Jag heter Izabella Jones och ska sjunga Where Have You Been med Rihanna.’’
’’ Hur gammal är du? ’’ frågade L.A Reid.
’’ Jag är 15 år.’’
Dem log mot mig och bakgrundmusiken började spelas.
När det kom till rätt tillfälle började jag sjunga och jag såg att Demi och Simon Cowell ställde sig upp när halva låten hade gått ungefär.
Låten gick mot sitt slut och när den var slut så stog nu alla upp.
’’ Åh du är den bästa vi sett här, och du är den sista.’’ Sa Britney Spears.
Det var så coolt att höra henne säg det, jag menar hon är ju skit känd.
’’ Jag säger ja.’’ Sa Simon Cowell
’’ Jag med’’ Sa L.A Reid
’’ Jag med’’ sa Demi och Britney samtidigt.
Jag sa tack i micken och gick sedan ut från scenen.
Mamma, pappa och Nelly stog där ute.
’’ Jag kan inte fatta det. Min bästa kompis har gått vidare i X-Factor.’’ Skrek Nelly hysteriskt.
Jag nickade och sländge mig i hennes famn.
Detta kan inte vara sant, jag är med i X-Factor, eller jag har gått vidare i allafall.
Detta är inte sant.
Vi kramades en lång stund innan mamma och pappa fick varsin kram.
Detta kan inte vara sant.


 Det var några rader från Moas helt fantastiska novell! Är en av mina favoriter så gå och checka in den genom att klicka här eller på bilden! :)


Comments
POSTAT AV: Moa

Aw tack! :D
Din är en av mina fabpriter med! :D
Jag lägger in dig direkt och skriver ett inlägg! :D
Din novell äger och hoppas på att Justin och Lina löser det snart! :D <3

POSTAT: 2013-04-11 / KLOCKAN: 19:45:55 / URL: http://justinnovells.webblogg.se



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:






Trackback