KATEGORI: Länkbyten

Länkbyte med bieberrstorys.blogg.se

           
"Jessica!". Jag var på väg ut från skolan när Sara och Linsey springer fram till mig och drar in mig till tjej
toan. "Vi har fixat cigg nu, vill du hänga med oss och ta en nu sen dra till ett typ café eller stranden?"
"JA, var fick ni ciggen ifrån?"viskade jag."Toby." svarade dom och log. Jag nickade och vi gick ut från
toaletten för att sedan gå ut från skolan och ta min bil hem till mig och lägga väskorna. När vi hade lämnat
våra väskor på mitt rum sa jag hejdå till mamma, pappa och Linn min syrra för att sedan ta på mig skorna
och gå ut med Sara och Linsey. Vi började gå mot stan när vi helt plötsligt stöter in i två killar."Oj, förlåt!"
utbrast den ena. "Lugnt" svarade jag. "Ryan Butler" sa han och sträckte fram handen till mig.Jag tog tag i
den och skakade den. "Jessica Mc Cloud." Han log mot mig och sen räckte den andra också fram handen medans Ryan hälsade på Sara och Linsey. "Chaz Somers" sa den andra och log. Jag log tillbaka och tog
hans hand. "Jessica Mc Cloud."
 
När vi hade hälsat på creepy killarna fortsatte vi gå mot öde gatan som vi alltid satt vid när vi hade
fått cigg av någon och skulle röka. På gatan där man svänger av är det fullt av människor men när man kommer till den gatan är där helt tomt.
 
Vi satte oss ner på trottoaren och Sara tog upp ciggpaketet. Hon gav mig och Linsey varsin cigg innan hon tog en egen. Jag tog upp min tändare från bh:n och tände min cigg. Vi hade rökat upp halva våra cigg när helt plötsligt en man i typ 40-års åldern, en kille i typ 25-års åldern och sen en kille som var i vår ålder alltså typ 18 kom framtill oss.Dom stannade upp när dom såg oss och ställde sig framför oss, killen i vår ålder stog lite längre bak. Han såg mystitsk ut, han hade luva, keps och solglasögon på sig och dessutom glodde han på mig. Jag drog in lite rök och blåste sen ut det igen.

Det var en bit ur Emelies novell som heter "The truth about forever." Klicka på bilden eller hennes namn för att komma till bloggen. =)

Comments
POSTAT AV: Emelie

Har länkat dig också nu :)

Svar: Tack! :)
Celeb Novell

POSTAT: 2012-12-23 / KLOCKAN: 17:52:44 / URL: http://bieberrstorys.blogg.se



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:






Trackback