KATEGORI: From me

And she's high in the sky singing

 

Comments
POSTAT AV: Förlåt :3

Inte för att låta taskig eller nått, men tycker hon i headern är ful och ser ut att typ vara 30 eller aa, så kan du inte byta till hon som är med i teen wolf eller ariana Grand ? Skulle vara sjukt snällt isånnafall

Svar: Jag har redan förklarat varför jag valde henne, och nej tyvärr jag kommer inte byta ut henne.
Celebnovell

POSTAT: 2013-10-27 / KLOCKAN: 12:33:52 /



POSTAT AV: Anonym

Varför valde du henne?

Svar: Om du läser det jag skrev i kapitlet nedan - längst ner - så får du svaret.
Celebnovell

POSTAT: 2013-10-27 / KLOCKAN: 13:46:49 /



POSTAT AV: Förstå

Orkar inte gå ner för att läsa, men jag tycker bara att det är konstigt att du väljer en tjej som är/ser ut som 30 fucking år till en 19 årig pojke eller du fattar vad jag menar

Svar: Om du inte orkar läsa - ifrågasätt inte.
Celebnovell

POSTAT: 2013-10-27 / KLOCKAN: 14:10:32 /



POSTAT AV: Maria :*

Längtar till nästa kapitel! Bry dig inte vad de andra säger, det är din novell och du bestämmer vem du vill ha i novellen. Och ni som inte tycker om Scarlett , gå och läs en annan novell stället?! Sluta KLAGA! Herregud tjejen gör fantastiska kapitel och ni klagar för att ni tycker att Scarlett inte passar och är gammal ?!? Vad fan asså ! -.-

Gumman bry dig inte om de. Du skriver
fantastiska kapitel och jag älskar, ÄLSKAR dina noveller.
Ska bara säga en sak: Jag tycker mer om den gamla headern än den här. Men ta inte ila upp, tycker bara att den förra var lite finare. Men jag kommer nog vänja mig vid den ;) <3

Svar: Alltså din kommentar gjorde mig helt tårögd. Är helt urdålig på att svara på såhär söta kommentarer. Du ska verkligen veta att det lilla du skrev gjorde verkligen min dag. ♥-
Lite förändringar då och då skadar aldrig och jag är verkligen överlycklig över att du ger headern en chans. :)♥
Celebnovell

POSTAT: 2013-10-27 / KLOCKAN: 18:08:25 /



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:






Trackback