KATEGORI: From me

This is the end

Många av er har lämnat bloggen redan och de som är kvar kommer jag göra besvikna med detta inlägg - jag kommer sluta. Denna gång inte samma visa som förra gången (att jag kommer tillbaka i ett nytt försök.) Bloggningen känns bara framtvingat och jag tycker inte alls det är lika roligt längre.
Ni ska veta hur mycket jag uppskattat varje en av era kommentarer, hur de alltid lyckats göra mina mörka dagar ljusare. Att veta att jag kanske hjälpt er med något genom att bara lägga upp ett kapitel är värd guld.
Jag kommer alltid älska er! ♥
Bloggen kommer jag inte radera så den kommer finnas här närsomhelst ni vill gå in på den. 

Jag vet att FROP inte är färdigskriven men ni kan hitta alla kapitel som jag inte hunnit med HÄR samt övriga noveller HÄR.
För att bli medlem klicka HÄR
Sedan svar till anonym så gör jag inte det längre. Det blir mer "vanliga" noveller nu på wattpad som kan handla om allt mellan himmel och jord.

Ber om ursäkt att detta slutade så plötsligt men det känns bäst såhär. Om det är något mer ni undrar så är det bara att kommentera (kommer checka bloggen i några dagar till) eller nå mig på mail >> [email protected].

Comments
POSTAT AV: Lina

känns så sorgligt.. min förebild & världens bästa författare slutar att skriva. men jag förstår dig så mycket! jag har själv upplevt stressen och vet att det ej funkar att skriva noveller samtidigt som du har skola!

kan man nå dig på kik?

POSTAT: 2014-10-25 / KLOCKAN: 07:18:58 /



POSTAT AV: Emilia

Dina noveller är gryma! Tyckte bara att du skulle veta det!

POSTAT: 2014-10-25 / KLOCKAN: 22:03:03 /



POSTAT AV: Anonym

Älskar dina noveller! En fråga bara: Kan inte du bara länge upp ett inlägg där du visar hur wattpad fungerar för jag fattar ingenting när jag går in där? :)

POSTAT: 2014-10-25 / KLOCKAN: 22:06:16 /



POSTAT AV: Wilma

Vad heter du på Wattpad för om du har det då hade jag vilja läsa dom där :)

POSTAT: 2014-10-26 / KLOCKAN: 09:46:50 /



POSTAT AV: Ida

Åhh :'( det känns som att jag inte kommer att kunna säga så mycket som kan ändra dig men jag vill att du ska veta att du är guld värd. Alla gånger du lyst upp mitt mörker och alla de gånger du fått mig att glömma den hemska verkligheten. Men du ska inte fortsätta med bloggande om du inte tycker att det kul. Du är grym på att skriva och dina noveller är dom bästa av de bästa. Verkligen. Det skulle inte förvåna mig om du en dag kommer med en bok, och den skulle toppa alla listor. I världen.
Nu ska jag ta och läsa det sista kapitlet som jag ännu inte hunnit läsa.
Lycka till i framtiden Rominus.
Looooooove.
Puss&kram :*

Svar: Luv you Idus. ♥♥♥
Celebnovell

POSTAT: 2014-10-26 / KLOCKAN: 17:33:07 /



POSTAT AV: Oline Florén

Verkligen synd. Gillade verkligen dina noveller <3 :(

POSTAT: 2014-10-27 / KLOCKAN: 15:42:26 /



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:






Trackback