KATEGORI: ✔ 2.Blue Moon

Chapter 53 - Kiss my sadness away

Previously:
”Jag också. Det jag sa igår var det längsta du kan komma ifrån sanningen. Jag skulle döda om det skulle få dig lycklig. Du är värd så mycket mer än någon jävla bil.” viskar han tillbaka och ett litet fnitter lämnar mina läppar vid den sista meningen. ”Jag förlåter dig.”

Han ler lyckligt mot mig och genast trycker jag mina läppar mot hans i ännu en passionerad kyss. Han placerar långsamt sina händer på mina höfter, greppar dom hårt samtidigt som jag låter min tunga glida över hans underläpp. Men innan jag fått min chans att förstora kyssen drar hans sig tillbaka med ett leende och lutar sin panna mot min. ”Kom igen, vi åker hem till mig.” mumlar han raspigt och sänder rysningar längst hela min kropp. Löst biter jag mig i läppen och nickar.
”Kan jag köra?” frågar jag lyckligt över att hälften av mina problem var lösta.
”Nej.” 

Scarletts perspektiv:
Jag myste in mitt huvud längre in i den lilla gropen i Justins nacke och fortsatte att stirra in i den svarta Tv:n som avspeglade mig och Justin tätt intill varandra på soffan. Komedifilmen vi nyligen tittat på hade tagit slut och jag hade några minuter senare tryckt på avknappen på fjärrkontrollen. Det intressanta med mig och Justin var att vi alltid började bråka om att se en kärleksfilm eller en skräckfilm men denna gång hade jag förvånat tystnat när han utan några vidare argument sagt att vi kunde se Walk To Remember eller Titanic.  Jag – låtit mina skuldkänslor få det bästa av mig – hade insisterat på att se en skräckfilm men han hade envist skakat på huvudet. Det tog oss aldrig till det stadiet att vi började argumentera då han enkelt suckat och viftat av mig innan han gått fram och satt in en komedi… vilket ledde oss till vart vi var nu.
Mina småtrötta ögon gled över det svarta bakgrundet av Tv:n och möttes Justins genom glasskivan. Jag kunde inte undgå att märka hur varma hans bruna ögon såg ut. Jag gav honom ett litet leende och han besvarade den genast med en av hans kända ”halvleenden.” En varm rodnad spred sig på mina kinder och jag vred blicken mot den svarta bordsskivan framför oss. Fantadrickan jag tidigare råkat spilla ut under en av mina skrattanfall, hade lämnat en stor fläck i mitten av bordet. Vi hade varit för upptagna med filmen att vi senare missat att torka upp det. Till min lycka så hade det inte runnit ut på mattan iallafall.
”Hur tog du dig hem igår?”
”Hm?”
”Alltid lika okoncentrerad.” mumlade han och jag kunde höra hans flin.
”Hey!” jag boxade till honom löst på axeln och han började skratta.
Jag himlade med ögonen över hans retsamma skratt och ställde mig upp för att plocka undan alla snackspåsar och glas, samt drickaflaskan som vi tagit fram, men det ledde endast till att jag blev nerdragen av Justin igen. En grymtning for ut ur min mun och jag korsade armarna.
”Hur tog du dig hem igår?” viskade han med sammetslen röst och jag visste genast att det var den frågan han ställde förut som jag aldrig hörde. ”Jag gick aldrig hem. Jag sov över hos Caro.” svarade jag med lika tyst röst som honom och kände min kropp slappna av under hans behövande beröringar. ”Det säger du.” det hela lät mer som ett påpekande än en fråga och mina muskler ville genast stelna till av att han kom på mig, men hans varma händer som gled över min kropp och hans läppar som lämnade långvariga kyssar på min hals tillät mig inte.
”Scar, babe. Hur tog du dig hem?” mumlade han och lät sin tunga glida över en liten yta på den överhettade huden.
”J-jag...” jag kunde inte prata färdigt innan ett stön slapp ut ur min mun och avbröt mig.
”Du vadå baby?” Av att höra den retsamma tonen i hans röst visste jag att han visste att jag var slingrad runt hans fingrar och helt under hans makt just nu – någonting han tog nytta av. Inombords svor jag åt honom men på utsidan ville jag bara ha mer trots att han höll på att reta ihjäl mig.
”Jag g-gick.” muttrade jag och väste sedan tyst över att hans hand gled mot mitt innerlår. Jag var mer än säker på att han kunde känna värmen som min kropp producerade.
”Var det en lång väg att gå Scarlett?”
Jag glömde nästan bort hans fråga när jag hörde namn rulla långsamt ut ur hans mun. Det lät så… ugh! ”Ja...” min röst kvävdes i ännu ett stön.
Han hummade till och närmade sin hand närmre den yta jag ville ha honom mest, men innan han nådde dit drog han tillbaka sin hand och puttade omsorgsfullt ner mig från sin famn. Förvånat satt jag där och stirrade på honom när han la glasen i varandra och tog dom i sin ena hand medans han tog snacksen i sin andra och sekunden efter försvann bort från mitt synfält. Mina ögon växte till dubbel storlek och frustrationen kom långsamt krypande.
”Justin!” väste jag och kände den varma känslan i magen tona bort. Hans överlägsna skratt hördes från köket och jag muttrade osammanhängande meningar tyst för mig själv samtidigt som jag ställde mig upp från soffan och började gå mot köket. Djävulen själv stod där och höll på att diska medan jag stod där med armarna i kors och med min mordlystna blick fastklistrad på honom i väntan på att han skulle möta den.
”Om blickar kunde döda så skulle jag vara sju meter under marken nu.
”Du tänkte högt.” fortsatte han flinandes utan att jag hann säga någonting.
”Om blickar skulle döda så skulle du vara mer än sju meter under marken.” försäkrade jag och gick ut ur köket, upp till hans rum. Jag lät denna gång gå men nästa skulle inte bli lika vacker. Jag flinade i några sekunder innan jag vred tankarna in i ett annat håll och genast försvann det lilla glada i mig.
Justin hade lyckats få mig att glömma för några timmar om min familj som stängde ut mig från vad dom nu höll på med, men förr eller senare skulle jag ringa dom och nu var precis rätt tillfälle.
Jag drog upp min mobil från fickan på mina gråa mjukisbyxor och tryckte sedan på hemknappen för att få den svarta skärmen att lysa till liv.
Forever alone. Inte en enda händelse.
Roat skakade jag på huvudet åt mitt tråkiga liv och började snabbt klicka mig in på Ricks nummer. Långsamt förde jag luren mot örat och väntade på hans svar medan det pep. 1… 2… 3… 4... 5 – ”Rick.”
”Hej.” muttrade jag och kände hur en irriterad sköld lades på min kropp.
”Scarlett.” sa han politiskt och jag himlade med ögonen.
Det var inget ide att visa min ilska – han kunde redan känna den.
”Vart är ni?”
Kevin håll koll på vänster sida!” hörde jag honom skrika och genast fokuserade jag då jag hörde hans uppdrag-röst.
”Rick vart är ni?” frågade jag lite högre denna gång. Genast stelnade jag till över att Justin kanske hört mig och drog luren bort en bit från örat. Lättnaden sköljde över mig när jag hörde hur han fortfarande höll på att diska. Jag förde luren tillbaka i rätt sekund för att höra Ricks stressade svar.
”Scar kan vi prata senare?”

Hans röst drunknade i det höga ljudet som plötsligt släpptes loss.
”Rick vad händer?!” paniken började ta över mig och jag kände hur all irritation föll av mig.
”Tredje fightern händer.” var det sista jag hörde innan luren började tuta i mitt öra i en signal som avslöjade att han lagt på. Tredje fightern händer. Fan! Fan! Fan!
Ilsket drog jag handen genom håret när meningen fortsatte att upprepas i mitt huvud. Jag hade en massa frågor men inga svar.
Varför sa han inget tidigare?
Var det därför jag aldrig såg honom och resten för den delen också? För att dom letade efter henne?
Vart var dom ens?
Men det viktigaste var… Varför nu?
”Scar baby?” Jag vände mig snabbt mot dörren med ett påklistrat leende medan all oro förstörde mig på insidan. Justin som höll på att torka sina händer på sina jeans kollade konstigt på mig men sa ingenting till min lättnad.
Hans blick var fast på mig i flera långa sekunder… och jag visste genast att jag tagit ut lättnaden i förväg. Han ville att jag skulle berätta. Men inget av det hände då jag inte själv visste vad som hände, och det lilla jag visste var inte för normala människoöron.
”Ehm...” jag vände ner blicken mot golvet och förde tillbaka en röd hårslinga bakom mitt öra.
”Berätta när du är redo… okej?” mitt huvud for upp igen och jag stirrade förbryllat på honom. Någonting annat måste bevisa att det finns något som tynger ner mig än mitt konstiga beteende.
”Du är likblek och ser ut som om någon är på gränsen att bli mördad.” Du anar inte hur rätt du har med det sista.
Långsamt nickade jag och tog en steg mot honom, följandes med en till, och en till… tillräckligt många för att stå fastpressad mot hans kropp med mina armar runt hans överkropp.
”Du borde bli så här oftare… jag klagar inte på dina kramar.” jag skrattade och tackade honom ohörbart för att ha lättat upp stunden.
”Justin…?” han hummade långsamt till och spände sina armar kring min midja.
”Älskar du mig?”
”Såklart jag gör babe.” jag hörde förbryllandet i hans röst men fortsatte.
”Kan du göra en sak åt mig?”
”Vad som helst.”
”Kiss my sadness away.” viskade jag och la min haka mot hans bröstkorg för att kunna möta hans ögon. Jag både såg och kände hur han inte förstod någonting men sekunden efter glömde jag det då hans läppar trycktes mot mina. Dom började snabbt arbeta med mina och på något sätt, bland all yrsel och hålla fast vid honom som en livlina, så kände jag hur jag förlorade mig själv i den överväldigande kraft han använde. Det var som vår första kyss igen och jag glömde allting som hänt sedan dess. Mina händer gled till hans nacke och jag kände hans på mina höfter.
Kraften mellan oss började långsamt tona bort i samband med att mellanrummet blev större tills han tittade mig fullt i ögonen igen.
”Är du okej?” viskade han andfått och jag nickade leendes.
”Jag äskar dig.”
”Jag älskar dig mer baby.”
-

Vattnet från när Justin duschat hade varit avstäng i minuter som känt som timmar och i brist på annat så hade jag började återgå till min barnsliga sida…
Mina ögon följde långsamt dropparna som jagade varandra på utsidan av fönstret och osynligt hejade jag på den som var närmast mål. Spelade ingen roll hur gammal jag blev – jag skulle alltid föreställa mig att det var en lopp mellan dropparna regnet lämnade efter sig på fönsterskivan.
Några sekunder senare vände jag bort blicken då jag kände det hela bli för allvarligt när jag slog handen på fönsterbrädan i frustation över att ha förlorat.
Skymningen hade lagt sig på himlen men tyvärr inte med fina färger – endast grått. Löven prasslade i den ilande vinden och scenariot gav en helt ovanlig höstkänsla.
”Babe…?” Justins röst ekade mellan väggarna och jag ropade snabbt tillbaka ett svar om att jag var i köket. Några sekunder senare var han i köket, helt påklädd och rufsigt hår som jag älskade.
”Vad gör du?” frågade han och jag ryckte trött på axlarna.
Nu när jag tänkte efter hade denna dag gått långsammare än långsamt. Jag hade varit med Justin – vilket var ett plus i kanten. Men ingenting mer. Det som hänt förut hade jag låst in i en kista och planerade på att inte öppna den förrän jag såg dom igen.
Justin skrockade åt mig och förbryllat kollade jag på honom. ”Vi pratade aldrig klart om dig och Caroline.” flinade han och jag himlade med ögonen. Ännu en sak att låsa in i kistan.
”Hur vet du ens att jag aldrig var hos henne igår?” muttrade jag och lutade huvudet mot min hand som var lutad mot fönsterbrädan.
”Så du erkänner?” mina ögon spärrades upp och jag svor åt mig själv tusen gånger om.
”Jag skojar bara babe!” han började skratta och jag himlade med ögonen. Och kanske kallade honom en – eller flera – saker för mig själv.
”Jag skulle lämna tillbaka din mobil och gick hem till henne men hon mumlade bara att du gått hem och stängde dörren sekunden efter…?” hans förklaring vände sig till en fråga och jag förstod att han ville veta vad som har hänt mellan oss. Men jag låtsades som motsatsen och nickade bara samtidigt som jag klistrade på ett vad-konstigt ansikte.
”Får snacka med Bruce om det.” sa han och jag hörde genast han osynliga hot men fortsatte att nicka. En tystnad tog plats över oss, som jag vände men till min fördel och började prata om annat.
”Vart är Bruce? Nu när jag tänker efter – vart är resten av killarna?”
”Semester i Vegas…” osäkerheten hördes i hans röst och jag höjde genast på ena ögonbrynet men han vände sin kropp mot kylskåpet och började gräva i den efter någonting – låtsades.
”Justin… ljuger du?” flinade jag retsamt och visste att jag hade honom där jag ville nu.
”Varför skulle jag göra det?” frågade han men mötte aldrig min blick.
”Justin Bieber, titta mig i ögonen och säg att du inte ljuger.” jag hörde hans suck och flinade endast bredare när han äntligen tittade på mig och stängde kylskåpet – tomhänt. Han drog in ett djup andetag och öppnade sedan munnen. ”DomärpånågonaffäriVegas. Och kommer hem imorgon”
”Justin…?” fortsatte jag med samma ton som avslöjade att jag ville att han skulle prata långsammare. Om jag ska vara ärligt njöt jag av hans nervösa sida. Hur han aldrig mötte mina ögon, hur hans tänder fortsatte nafsa på hans underläpp och hur hans kropp gulligt skönt ihop.
”Dom är på någon affär i Vegas.” mumlade han och bröt äntligen blicken från golvet.
”Okej.”
”Bara okej? Inget ’vad gör dom där’ eller ’mår dom bra’?” frågade han förvånat och jag ryckte oskyldigt på axlarna.
”Du är här så det spelar ingen roll.” sa jag med en lite tystare röst när jag hörde hur själviskt det egentligen lät.
”Det kan du tacka dig och Dr Gilham för.” muttrade han flinandes och tog några steg närmre mig.
”Jaså?” han hummade till och borrade sedan sin blick in i mig.
”Vad?” frågade jag och blev genast osäker på om jag hade någonting i ansiktet.
”Inget särskilt.” flinade han och attackerade mina läppar i nästa sekund.

Sexscen - Läs inte om du tycker det är obehagligt

Hans huvud guppade i samma rytm som hans mun rörde sig i. Hans läppar i kontakt med mina gav mig en helt annorlunda känsla än vanligt. Hans hand som glidit till min kind – utan att jag märkt det – åkte neråt, mot min kropp. Han kupade mitt lår och lät sin tunga åka över min underläpp. Alldeles för upphetsad från den tidigare händelsen på soffan öppnade jag munnen och lät hans tunga glida in och möta min. Mitt ansikte hettade till och mina handflator började kallsvettas – en känsla jag alltid kände när vi gick över den ”normala” gränsen.
Justin började bli lite mer hastigare i sina rörelser, och lämnade mig i ett liten chockad tillstånd men snabbt var jag efter honom. Hans hand som tidigare hade varit lutat mot barstolen jag satt på åkte mot mitt bröst och han kupade den – precis som mitt lår. Jag stönade tyst till, vilket fick ett leende att sprida sig på hans läppar. Mina andetag fastnade i halsen när han började tryckte sin kropp närmre mitt och började röra sin hand. En väsning slapp ut ur min mun, och fick honom att bli hårdare mot mitt innerlår.
”Jag vill ha dig. Nu.” grymtade han och lutade sin panna mot min samtidigt jag kände belåtenheten rinna över mig. ”Du vill ha mig? Huh?” flinade jag och andades tungt.
”Ja. Jag vill ha dig. Mycket.” muttrade han hungrigt och kysste mig än en gång – mycket kortare.
”Bra. För jag vill ha dig också.” mumlade jag under mina tunga andetag och la mina armar kring hans nacke.
Hans händer klistrade sig fast på mina höfter samtidigt som han började nafsa och suga på den känsliga huden på min nacke. ”Hoppa upp.”
Jag gjorde som hans sa och slingrade mina ben runt hans höfter. I njutning slöt jag ögonen och lutade pannan mot hans axel samtidigt som han fortsatte med sitt arbete på min hals. Jag kände hur han började gå upp för trappan och sedan till höger – mot sitt rum.
Den mjuka madrassen rörde min rygg i nästa sekund och Justin la sig över mig och vandrade med sina läppar mot mina som mötte hans halvvägs.
Jag spände min kropp och vände på oss så jag var på topp. Justin backade från mitt ansikte och flinade mot mig innan han fångade upp mina läppar i en långsam blöt kyss igen. I samma takt kysste jag honom, njöt av känslan av hans läppar mer än någonsin.
Han rullade oss tillbaka och stödde sig på sina armar, som låg på varsin sida av mitt huvud, för att inte lägga all sin vikt på mig. Jag la min hand på hans nacke och tryckte honom närmre mig, samtidigt som jag fördjupade kyssen genom att luta huvudet åt sidan.
Justin släppte långsamt mina läppar och gled med sina över min käke, vidare till min hals. Han nådde min känsliga punkt och ett stön lämnade min mun när han rörde sin tunga över min hettade hud. Min rygg åkte upp i en båge och gav Justin bättre tillgång till min hals. Hans stödde sig på sina knän och började glida med sina händer längst mina sidor. Försiktigt lekte han med kanten av min tröja innan han drog den uppåt och avbröt kontakten mellan hans läppar och min hud för att dra den över mitt huvud. Han tittade blygt upp mot mig och jag bet mig själv löst i läppen samtidigt som jag drog bort hans T-shirt från hans kropp.
Våra kyssar blev allt mer okontrollerade samtidigt som dom näst sista klädesplaggen åkte av våra kroppar.
Justin började röra sitt ansikte längre ner samtidigt som han började lämna blöta kyssar längst min mage. Mitt underliv överhettade när hans tänder tog tag i kanten av mina svarta trosor och släppte dom sekunden efter. Jag gnällde till och började otåligt röra kroppen under hans grepp. Han flinade och greppade hårdare om mina höfter samtidigt som han började kyssa mitt känsliga parti genom det tunna spetstyget.
”You’re always so wet for me babe.” grymtade han till och lämnade några kyssar på mina innerlår innan han kom upp igen och professionellt knäppte upp min BH med en hand. Han dök ner igen och jag väste till när jag hände hans läppar mot min bröstkorg. Än en gång höjdes min kropp i en båge och jag visste inte hur länge till jag skulle klara mig utan att skrika.
”Justin…” stönade jag plågat och Justin var snabbt uppe vid mina läppar och kysste dom. Utan förvarning tryckte han in sin tunga i min mun och vi började slåss om dominans.
Jag lät mina naglar dras löst över hans bröstkorg, mot hans fasta magmuskler. Av den plötsliga impulsen över att behöva se hans muskler bröt jag kyssen och började hungrigt stirra.
”Det är bara din.” viskade han och lämnade en öppen mun kyss på min hals som fick mina ögon att rulla bakåt.
Trött på förspelet gled jag längre nermed handen och började leka med kanten på hans boxer. ”Bara dra ner av dom.” grymtade han och jag fnittrade sockersött men gjorde som han bad om. Den sista biten sparkade han av dom själv.
”Är du säker?” viskade han i mitt öra och blev stilla med alla sina rörelser. ”Aldrig varit säkrare.” viskade jag tillbaka och kände hur han drog av den sista plaggen på min kropp…
-

Långsamt föll Justin ner bredvid mig samtidigt som vi båda andades tung. ”Wow, det där var…”
”… perfekt.” avslutade jag hans mening och han instämde genast. Jag stirrade upp i taket men kände snart Justins ögon mot min kind och vred kroppen mot honom och mötte hans ögon. Han gav mig ett stort leende och jag började blygt skratta. ”Vad?”
”Du är så vacker.” viskade han och hasade sig upp på sin ena arm. Jag rodnade genast och borrade in ansiktet i hans varma bröstkorg.
Hans fingrar vandrade från min arm till min haka och jag kände hur han lyfte mitt ansikte mot sitt. Hans kärleksfulla leende ändras snabbt till ett flin och jag bet mig i läppen då jag exakt visste vad som rörde sig i hans huvud.
”Redo för round två?"


ASDFGHJKL Jag dör. Fucking 51 kommentarer på förra - gosh ni anar inte hur mycket jag älskar er. Funderar på att få utbrott på mig flera gånger. Jk ;) ♥
Men... det räckte tyvärr inte. Jag kommer lägga ner bloggen...
 again.. hahaha
Nog med mitt konstiga beteende - 
Många av er frågade när Scarlett kommer berätta sin hemlighet till Justin och jag kan lova er att det kommer snart. (Inte Justin-snart utan snart :P)
-

Alltid lika awkward med dessa sexscener men jag hoppas ni gillar dom. xD
-
Fråga 1: Pojkvän/Flickvän eller singel? :)
Mitt svar: Forever alone. Haha i'm too good to be true. xD

VIKTIGT: Fråga 2: Funderar på att avsluta novellen runt kapitel 60 och sedan göra en part II. (Rakt på sak hehe. xD) Men jag vill veta vad ni tycker. Åsikterna på instagram var blandade.

Comments
POSTAT AV: Emilia

Så sjukt bra! Längtar tills hon berättar!

svar:
1. Forever alone här också
2. Tycker att du ska fortsätta på denna men om du tröttnar eller får slut på idéer så tycker jag att du ska göra vad som känns bäst för dig!

Svar: Vet inte riktigt.. Jag har planerat fram till kapitel 57-58 och tänkte avsluta den där och sedan en del II för det blir ett stort mellanrum där annars... och jag vill se era reaktioner på slutet. :P♥
Celebnovell

POSTAT: 2013-12-02 / KLOCKAN: 20:20:02 /



POSTAT AV: Anonym

Sjukt bra juu

Håller med Emilia ^^

Svar: Vet inte riktigt.. Jag har planerat fram till kapitel 57-58 och tänkte avsluta den där och sedan en del II för det blir ett stort mellanrum där annars... och jag vill se era reaktioner på slutet. :P♥ (Kopierar texten - mobba inte) xD
Celebnovell

POSTAT: 2013-12-02 / KLOCKAN: 20:37:15 /



POSTAT AV: Josefin

Alltså gash! Dem är så söta tillsammans ju <3
Svar1: Är Singel, ingen är förbra för mig :3
svar2:Du bestämmer ju där, men jag gillar din ide.

Svar: I KNOW! ♥Haha aww - kul att du gillade den, var nervös inför era åsikter. ♥
Celebnovell

POSTAT: 2013-12-02 / KLOCKAN: 21:03:22 /



POSTAT AV: M.M

Jätte bra :)
1. Forever alone här också ✌✌ haha

2. Du gör som du vill, asså om du vet hur du vill ha det och kan tänka dig det så visst varför inte, men gör det som känns bäst för dig :)

Svar: Haha aww. Just nu lutar det mest mot idén men jag funderar fortfarande. ♥
Celebnovell

POSTAT: 2013-12-02 / KLOCKAN: 21:09:10 /



POSTAT AV: amanda

Gah hur lyckas du få varje kapitel så himla perfekt??
Vilken awsome idé, jag tycker helt klart att det ska komma en del två också men du gör som du tycker känns bäst :* ❤️

Svar: Hahha ska du säga XDKul att du gillade den. ♥
Celebnovell

POSTAT: 2013-12-02 / KLOCKAN: 21:15:38 / URL: http://Biebzstoory.blogg.se



POSTAT AV: Ebba

Jätte braaaa!
Svar: singel :/

Svar: Tack Ebba! :)
Celebnovell

POSTAT: 2013-12-02 / KLOCKAN: 21:20:27 /



POSTAT AV: amanda

Det var ett jätte bra kapitel som du skrev lika bra som alla andra. Gillar att Scarlett inte är blyg och oerfaren som tjejerna är i alla andra noveller! Och en andra del av novellen vore så jävla bra. kram

Svar: Har läst många noveller där tjejen ofta är lockbete och jag blev väl trött på det - vilket var den största anledningen till att jag gjorde såhär. :)♥ Tack.
Celebnovell

POSTAT: 2013-12-02 / KLOCKAN: 22:01:03 / URL: http://liindstrand.blogg.se



POSTAT AV: Sasha

Du är faktiskt den ända personen som faktiskt svarar på alla dina kommentarer vilket jag tycker är så sjukt bra. Du tar din tid att läsa igenom våra kommentarer och sen svara på de :)
Svar på din fråga du är inte den ända som är alone. Det kommer när det kommer. :)

Svar: Lyssnade på dig och svarar på era underbara kommentarer. ♥Håller med dig där... men det känns som om kille jag väntar på har dött. Haha xD
Celebnovell

POSTAT: 2013-12-02 / KLOCKAN: 22:05:17 /



POSTAT AV: Esanna

Jag älskar din novell. Sjukt bra!!
svvar: Jag har en kille som jag älskar över allt! Han heter Ville!
Svar 2:
Jag tycker du ska fortsätta på.denna men om du får slut på ideer så är de klart du ska göra de som känns bäst!<3<3<3

Svar: Tack! AWW vad söt. ♥Vet inte riktigt.. Jag har planerat fram till kapitel 57-58 och tänkte avsluta den där och sedan en del II för det blir ett stort mellanrum där annars... och jag vill se era reaktioner på slutet. :P♥
Celebnovell

POSTAT: 2013-12-02 / KLOCKAN: 22:29:21 /



POSTAT AV: Emelie

as bra ! :)
men hoppas hon berättar snart för Justin ! :)

Svar: Tack gumman... det kommer. ;)
Celebnovell

POSTAT: 2013-12-02 / KLOCKAN: 22:33:14 / URL: http://emelajzaan.blogg.se



POSTAT AV: Ariana

1: HAHAHAHAHAHA singel:(

2: 65? Snälllllllaaaaaa?! :)❤

Hoppas hon berättar snart LÄNGTAR ❤😘

Svar: Det där med att skriva 65 kapitel vet jag inte riktigt.. Jag har planerat fram till kapitel 57-58 och tänkte avsluta den där och sedan en del II för det blir ett stort mellanrum där annars... och jag vill se era reaktioner på slutet. :P♥
Celebnovell

POSTAT: 2013-12-02 / KLOCKAN: 22:59:17 /



POSTAT AV: Engla

Skit bra ! Längtar ihjäl mig tills Scar berättar (:
Hoppas han tar de så bra man kan, haha

Svar: Coming soon. ;) <3
Celebnovell

POSTAT: 2013-12-02 / KLOCKAN: 23:44:38 /



POSTAT AV: Anonym

Så OMFG PERFECT!!! LOVE U BABE! Du skriver att mina fucking kapitel äger.. Vad GÖR DÅ INTE DINA?!?! Haha oj lite damp men aja ;) ❤️

1. We can be forever alone together ;)
( hahaha sorry för min engelska )
2. KLART SOM F*N att du ska göra en part 2!

Svar: Dude.. you forgot your name EMILY! Love u too... btw DINA FCK ÄGER SÅ SHUT UP!Dampar lika mycket på din blogg så we're good.
HAHAHA ofc vi kan! ♥
Celebnovell

POSTAT: 2013-12-03 / KLOCKAN: 06:55:12 / URL: http://lmssy.blogg.se



POSTAT AV: camilla

O herre min skapare vad bra!! :D

Svar: Haha aww.
Celebnovell

POSTAT: 2013-12-03 / KLOCKAN: 06:55:49 /



POSTAT AV: Anonym

Åhhhh fy faraooooo vad bra!!

Svar: Aww tack! <3
Celebnovell

POSTAT: 2013-12-03 / KLOCKAN: 09:48:56 /



POSTAT AV: anonym

Omg, awesomeee!
Alltså, du får göra som du vill, bara du inte avslutar bloggen, och ännu bättre blir det om du ska göra en part 2 på den här novellen. Men kan du inte göra typ 65 kap så slipper den ta slut så fort..? Aja, du bestämmer!

svar; Singel, känner inte för ett förhållande just nu :P

Svar: Avsluta bloggen finns inte på min lista. :) Men det där med att skriva 65 kapitel vet jag inte riktigt.. Jag har planerat fram till kapitel 57-58 och tänkte avsluta den där och sedan en del II för det blir ett stort mellanrum där annars... och jag vill se era reaktioner på slutet. :P♥
Celebnovell

POSTAT: 2013-12-03 / KLOCKAN: 11:06:28 /



POSTAT AV: Anonym

VA SÖTA

Svar: ;)<3
Celebnovell

POSTAT: 2013-12-03 / KLOCKAN: 16:44:22 /



POSTAT AV: Anonym

Glömde svara på frågan, IM FOREVER ALOOONE! Eller nej jag är tsm med mat

Svar: Haha *high five* xD
Celebnovell

POSTAT: 2013-12-03 / KLOCKAN: 16:44:55 /



POSTAT AV: Jen...!<3

Jag tycker du kan avsluta runt 60 och sen MÅSTE det komma en del två!

Svar: Hahah aww. Siktar på det just nu! :)
Celebnovell

POSTAT: 2013-12-03 / KLOCKAN: 16:48:50 / URL: http://justinblogg.blogg.se



POSTAT AV: Maria :*

Älskar det här kapitlet! Jätte bra!

Svar: Tack gumman! ♥
Celebnovell

POSTAT: 2013-12-03 / KLOCKAN: 16:56:33 /



POSTAT AV: Linn

Gaaash va braa! <3
Tycker verkligen du ska göra en part 2

Svar: Tack Linn! ♥
Celebnovell

POSTAT: 2013-12-03 / KLOCKAN: 18:17:46 /



POSTAT AV: Becca

Men gaaah, sluta vara så bra. Älsk, älsk, älsk.
Och Justin och Scar är så gulliga tillsammans, åhh.

1. Singel här, nobody's good enough for me, haha.
2. Jaaaaaa, du borde göra en part II, älskar fortsättningar! <3

Svar: Finns ingenting att sluta! :P♥ Haha aww, jag vet - vill ha någon som Justin! D:
Celebnovell

POSTAT: 2013-12-03 / KLOCKAN: 20:42:41 / URL: http://bieberheaven.blogg.se



POSTAT AV: Jossan

Som svar på din förra fråga till min kommentar: jag kommenterade inte tidigare dels för att jag vet hur mycket man kan ändras och utvecklas, så att ge dig kritik då kändes inte nödvändigt ifall du redan hade bättrat det. Sen var jag också väldigt ivrig på att läsa nästa del, hehe xD

Du är grym som vanligt! Sjukt duktig på att skriva och älskar balansen mellan spänning och romantik, så bra!
Sen som svar på din andra fråga så tycker jag nog det beror mest på vad del två kommer handla om. Beror lite på själva storyn ifall det skulle vara en bra fortsättning, så kan inte riktigt svara helt på den frågan :)

Kram

Svar: Det klarnade upp en hel del - så tack för att du tog dig tid att skriva det. ♥Del två kommer vara runt 20-30 kapitel förmodligen - alltså mycket kortare än del ett. Och sen så vet jag inte hur hela kommer bli utan jag har planerat dom största sakerna - och om jag säger dom så avslöjar jag allt mer eller mindre. Så det enda du kan göra nu är att lita på mig. ^^
Celebnovell

POSTAT: 2013-12-03 / KLOCKAN: 21:29:53 /



POSTAT AV: KYARY PAMYU PAMYU

1. ÄR FOREVER ALONE! Men utan kille= inga problem (: Är ganska svår flörtad ändå och vill nog inte ha pojkvän xD JO JUSTIN!!!!

2. Tycker det blir perfekt du skrev att du kunde göra x)) JA HON MÅSTE BERÄTTA SIN HEMLIS FÖR JUSTIN! Eller låta Justin ta reda på det, längtat i 20 kapitel att hon ska säga det xD Längtar tills nästa nuh ännu mer, tack för den du! ^-^

Svar: Haha då är vi två som vill ha honom xDWell... jag är ett pro på att få folk att vänta. Lol jk. <3
Celebnovell

POSTAT: 2013-12-03 / KLOCKAN: 23:28:59 /



POSTAT AV: KPP

Haha glömde skriva på den andra kommentaren, roligt att se när du kopierar en text och skriver som svar på de flesta xD känns lite som att du är känd eller något. De flesta kändisar gör juh såh xD =3 ses i nästa kapitel för jag är redo bby!

Svar: HAHAHAH omfg xD♥Vi får hoppas att du är redo ;)
Celebnovell

POSTAT: 2013-12-03 / KLOCKAN: 23:33:17 /



POSTAT AV: Ida

Såå sjukt jävla bra. Var du ens hur grym du är?
Svar 1: singel och forever alone
Svar 2: tycker verkligen du ska göra en part II. Denna novell är så braa.

Svar: Aww! Tack. ♥
Celebnovell

POSTAT: 2013-12-04 / KLOCKAN: 14:28:01 / URL: http://Idabergstedt.horseworld.se



POSTAT AV: Anonym

Vilka noveller/bloggar rekomenderar du??
Snälla svara i inlägg! :)

Älskar dig!! ^^

Svar: Jag kan svara på din fråga på nästa kapitel! ♥Love U too boo.
Celebnovell

POSTAT: 2013-12-04 / KLOCKAN: 16:04:44 /



POSTAT AV: Emelie

1. SINGEL troligtvis för alltid...
2.JA EN DEL 2!

SUPERBRA KAPITEL!!!

Svar: Tack! ♥
Celebnovell

POSTAT: 2013-12-04 / KLOCKAN: 17:12:00 /



POSTAT AV: Anonym

Det spelar inen roll faktiskt :)

Svar: :)
Celebnovell

POSTAT: 2013-12-04 / KLOCKAN: 21:38:42 /



POSTAT AV: Thea

Singel här också haha..
OMG ja snälla en del två!
Sjuuuukt bra kapitel, du är för grym!

Svar: Tack gumman! det där med del 2 kommer förmodligen bli sann. ;D
Celebnovell

POSTAT: 2013-12-05 / KLOCKAN: 21:42:18 /



POSTAT AV: Sandra

Sjukt bra!!
Svar 1: Jag är singel men man skulle kunna säga att jag va tsm med en kille men han skaffa flickvän igår och jag blev kär i en annan kille i min klass (då han bor i Skåne och jag i Stockholm)
Svar 2: det blir bra det som du sa!!!

Svar: Aw.. han är inte värd dig! ♥
Celebnovell

POSTAT: 2013-12-05 / KLOCKAN: 22:21:21 / URL: http://www.nattstad.se/justinlover



POSTAT AV: Anonym

när kommer nästa ? <3

Svar: Jag skriver på det nu - och är snart klar babe, men det kommer imorgon då jag måste sova. :/♥
Celebnovell

POSTAT: 2013-12-06 / KLOCKAN: 21:35:18 /



POSTAT AV: Sandra

Hej, finaste bloggaren! Bästa bloggen!<3 Kolla gärna in min novellblogg www.novella.blogg.se ocg läs gärna min novell!<3 Tack i förhand!

POSTAT: 2013-12-07 / KLOCKAN: 13:44:15 / URL: http://www.novella.blogg.se



POSTAT AV: jasmina

Jättebra meeeeeeeer
1:Singel änså länge
2:Jag vill inte ha part ll det är för mycket drama skulle vilja läsa lite romantik. Utan att dom t.ex har en superkraft eller nåt :) bara min åsikt <3

Svar: Förstår dig.. men skulle du vilja ha en part II om det kom in romantik med i bilden? ♥
Celebnovell

POSTAT: 2013-12-07 / KLOCKAN: 13:46:43 /



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:






Trackback