KATEGORI: ✔ 3.New Moon

Chapter 14 - Too shy or to scared?

Previously:
Jag kände oroligheten krypa in över mig när hon la handen på min nacke och rörde den långsamt över min axel och ner mot min arm. Nästan osynligt skannade jag över hennes ansikte för att se någonting negativt men allt jag såg var hennes fuktiga läppar och rodnaden på hennes kinder.
Hon sa ingenting på länge men började smeka mitt ansikte lätt med sina fingertoppar, medan jag fortsatte hålla i hennes höfter. Allt detta tillräckligt länge för att ge oss båda andan tillbaka.
”Du fick din kyss även om jag träffade måltavlan.” log hon och fångade mina läppar igen i någon sekund innan hon ställde sig till rätta och gled med händerna mot mina biceps. 
Jag hade inget bra svar till det så jag drog henne endast närmare och lät mig själv njuta av hennes doft jag saknat.

 

Scarletts perspektiv:
Mina tankar hade gått upp i högvarv dem senaste tre dagarna och aldrig tagit det lugnt kändes det som. Den där kysses återuppspelades varje gång jag blinkade och jag fann det omöjligt att tänka på annat. Ljud som nådde mina öron åkte ut endast på andra sidan, rörelser nära mig upptäckte jag aldrig förrän de nuddade mig, och exakt samma sak var det med människorna omkring mig. Jag hade gått hela familjen på nerverna med min frånvaro medan Justin fortsatte som alltid utan några vidare stamningar vid tal eller hörselproblem. Det var som om kyssen från hans sida aldrig hänt.
Visst fick jag ”dessa” blickar då och då, men varje gång jag försökte fånga upp dem så vred han bort huvudet och började samtala med närmaste bekant. Störande var det absolut men jag förstod honom om han endast tog kyssen som ett misstag – även om det inte verkade som det just då – eller om han bara ville glömma bort det.
”Du måste sluta med det där.” Victorias röst lät inte alls långt bort och fick mig att än en gång zooma in i verkligheten igen från alla mina tankebanor.
”Jag kan inte hjälpa det.” mumlade jag och började skära gurkstavarna framför mig till små kuber istället.
”Kommer du någonsin berätta vad som egentligen fått dig såhär? Om det är något dåligt som-”
”Det är inget dåligt.” avbröt jag henne och såg hur hon höjde förvånat på ögonbrynen, men om det var för att jag avbrutit henne eller efter länge svarat innan hon inte hunnit prata färdigt visste jag inte.
”Det är bra.” muttrade jag lågmält och la undan kniven samtidigt som jag satte mig ner på barstolen.
Mitt huvud var snabbt begravt i mina händer, samtidigt som jag andades tungt ut.
”Det är bra.” repeterade jag och kollade uppgivet på henne.
En harkling fick både mig och Victoria vrida huvudena bakåt och mötas av alla killar som bodde i huset, det vill säga nio stycken totalt. Hur stor detta hus egentligen var hade aldrig slagit mig, och det var tillräckligt med tankar i mitt huvud så jag skulle inte ens börja fundera över det.
”Vi går till skogsgränden.” Träning med andra ord.
Victoria nickade åt Ricks ord och gav honom ett snabbt leende.
”Kom tillbaka inom någon timme då maten kommer vara klar.” nu var det han som nickade.
Strax därefter försvann han och drog killarna med sig. Där bland annat Justin, men inte förrän han gett mig en blick som avspeglade förbryllning och oro, som jag dock valde att låtsats som jag aldrig såg.
Det välkända klickandet från ytterdörren som stängdes ekade i det nästintill tomma huset, och jag sträckte mig genast efter kniven och började hacka igen – i hopp om att Victoria glömt vårt tidigare samtalsämne.
”Vad exakt är det som har hänt som är bra?” Aldrig har jag tur.
”Du kommer skrika på mig.”
”Vi får se.” flinade hon retsamt och jag himlade med ögonen och la undan kniven igen utan att ha använt den.
”Du vet att jag inte kommer släppa det, så du kan lika gärna berätta nu än att få mig att tjata hål i ditt huvud.” manade hon på.
Något som redan hänt tänkte jag sarkastiskt och började berätta.
”Skolan började igår och Justin sms:a mig på lektionen om att… jag skulle möta upp honom och skolka lektionen…” – jag struntade i att berätta första delen av hans sms då jag var positiv på att det inte skulle får bra respons av Victoria. – ”… och jag gick med på det efter att Caro lovat att ge mig lektionsanteckningarna. I början satt vi bara i ett klassrum och pratade men kom sedan överens om att vi skulle åka någon annanstans, och denna plats var en skjutbana. Och ja… sen så typ… ja du vet...” jag la aldrig märket till hur mycket jag flåsade i slutet av meningen förrän jag tystnade.
”Vet jag..?” jag visste inte om hon retades eller om hon verkligen var allvarlig då hennes ansikte inte avslöjade några tecken på några vidare känslor.
”Yup.”
”Jag är inte säker Scar, vill du förklara lite mer specifikt?” hon retades.
Vid det här laget var jag knallröd i ansiktet och jag kunde inget mer än att slänga händerna över mitt synliga heliumblod och mumla ut de tre små orden.
”Han kysste mig.”
”Och du besvarade den?”
Gapande stirrade jag på hennes ansikte som lyste av inget annat än glädje. Tanken om att hon var mer tonåring än mig hade slagit mig flera gånger, men denna gång var det som en tsunami som sköljde över mig. Jag menar hon reagerade inte ens på meningen som innehöll ”skolka lektionen” utan brydde sig mer om jag kysste tillbaka Justin eller inte. Det är inte vad vanliga föräldrar skulle göra. Fast med andra ord så var detta inte en vanlig familj. Dock så klagade jag inte då jag i hemlighet varit rädd för hennes reaktion.
”Scar?” undrade hon.
”Ja.”
”Ja att du besvarade den eller ja till min andra fråga?”
”Ja till att jag besvarade den.” ett glädjetjut lämnade hennes läppar som fick mig att hastigt rycka bakåt och sedan bli attackerade av en av hennes moderliga kramar.
Långsamt slingrade jag armarna om hennes midja och kände hur ännu en tyngd från mina axlar lyftes. Aldrig trodde jag att det skulle vara så befriande att berätta det för henne, men nu är jag mer än glad att jag gjorde det.
”Du vet inte hur länge jag längtat efter det här!” mumlade Victoria lyckligt och börjar vagga oss från sida till sida som dock var mer oroväckande än lugnande för mig.
”Är det konstigt att varje gång vi är lyckliga så sätter mina instinkter stopp och säger åt mig att lämna honom för att det är det bästa för honom?” undrade jag och lät min kropp dras ut ur omfamningen.
”Det betyder endast att du bryr dig så mycket om honom att du inte vill sätta honom i fara.”
”Spelar ingen roll vad anledningen är. Jag är fortfarande trött på det.” att inte ha kontroll över min kropp.
”Saknar du honom?”
Hennes plötsliga ändring i samtalsämne förvånade mig men jag ifrågasatte det inte, och istället nickade som svar.
”Varje dag.”
”Han saknar dig också.”
”Hur vet du det?”
Hon nickade bakom mig och jag vred huvudet bakåt och mötte genast Justins varma ögon. Först grep paniken in när realisationen om att han aldrig lämnat huset från första början och istället lyssnat på min och Victorias konversation, men sedan var det lättnad – precis som jag kände med Victoria förut. Jag visste inte varför, men kanske att slippa förklara det lilla för honom öga mot öga skulle vara dubbelt så jobbigt än vad det var nu – när han tjuvlyssnade.
”Jag lämnar er ensamma.” Victorias röst var långt borta och jag hörde nätt och jämt pipet från spisen som blev avstängt innan hon försvann ut ur rummet.
”Du hörde.” påstod jag tyst och han nickade med ett ursäktande leende.
”Det gjorde jag.” jag nickade och vände blicken mot fönstret där snön höll på att falla.
Vår situation liknande mer eller mindre snöstormen där ute. Man ser flingorna falla, men man märker inte hur starka de flingorna är förrän varje plan yta är täckt i dem. Det var precis som mina känslor. Jag visste inte när Justin blev så viktig för mig, men känslorna växte sig allt starkare tills det tog mig hit, till denna situation.
”Du vet att jag känner likadant.” hans hesa röst spräckte min bubbla och jag vred frågande huvudet mot honom.
”Du tänkte högt.” förklarade han och med röda kinder nickade jag och vände bort huvudet, samtidigt som jag märkte hans leende ur ögonvrån.
”Jag kommer såra dig och det vet du Justin.”
”Du har inte gjort det Scar.”
”Du väljer bara att se förbi mina misstag.” viskade jag nästan ohörbart men han hörde.
”Du har inte gjort några misstag.” hans röst var mycket närmare än väntat men innan jag hann reagera så var jag inne i hans varma omfamning med hans muskolösa armar omkring min kropp. I just den sekunden var det som om vi smälte samman.
Sakta slöt jag ögonen och allt ljud omkring oss försvann. Jag tappade helt tiden och kände mig för första gången säker och bekväm, precis som en perfekt dröm. Inga bekymmer, inga rädslor, bara harmoni.
Snart – allt för snart – så tog det slut och jag fann mig själv sitta på barstolen igen med Justin bredvid mig, utan någon som helst psykiskt kontakt. Men tanken var inte lika sorgsen och deprimerande som det lät då kramen var värt det hela.
”Va-”
”Ifrågasätt inte.” log han och snodde en gurka från skärbrädan. Fortfarande gamla vanliga Justin.
Jag nickade och reste mig för att gå till diskonen och fylla en tillbringare till middagen som kommer äga rum snart. Under tiden snattade jag också åt mig själv ett glas vatten. I väntan på att tillbringaren skulle fyllas vände jag mig om och kollade på Justin där han snodde gurkor i tron om att jag inte såg då vattenkranen fortfarande var på.
”Diskret.” påpekade jag sarkastisk.
Med en halväten gurka i munnen spann hann skräckslaget runt. Genast började jag flina retsamt.
”Uh…”
”Fortsätt ät du.”
Han visk-skrek ut ett ”yes” och vände sig om och började plocka åt sig flera gurkbitar åt gången.
”Det är ändå du som får skära upp mer sen.” flinade jag och vände mig om för att stänga av kranen och flytta tillbringaren till bordet.
Han klagande protester var inget som gick att undgå.
”Jag skulle råda dig att börja nu om du vill bli klar innan Victoria kommer tillbaka.”
”Hmpf.”men han gjorde som jag sa och började ta av plasten runt gurkan och skära den i stavar, som dock inte höll samma bredd.
”Det här är inte ens mitt jobb att göra.” muttrar han tätt följt av svärdomar när han råkade skära snett.
”Det skulle inte vara ditt jobb om du inte hade ätit upp hälften av gurkorna.” påstådde jag och han började skaka frustrerat på huvudet, vilket inte gav honom något annat än konsekvenser då han skar flera sneda och tjocka bitar.
”Åh gud…” muttrade jag och tog kniven från honom samtidigt som jag mjukt knuffade bort honom och tog över det enkla arbetet.
”Män han hundra brister.” stönade jag tyst mellan mina andetag men han verkar höra det då jag hörde honom säga ”håller med.”
”Borde inte du tycka motsatsen?”
”Kanske, men män har brister. Dock inte hundra.”
”Jaså? Vad skulle du påstå var det rätta antalet?” undrade jag och fortsätter hacka gurkorna till små identiska kuber.
”Två – allt de säger och gör.”
”Tre låter mer rimligt.” envisades jag.
”Vilka?”
”Allt de säger, allt de gör och allt däremellan.”
”Håller inte med.”
”Du behöver inte, det är min åsikt. Du har en egen.” flinade jag och hackar det sista av gurkan innan jag hällde i den i skålen bredvid skärbrädan, som redan innehöll tomat och sallad.
”Sant.”
”Så?”
”Så..?” upprepade han mig med ett leende.
”Gör du något rolig på lördag kväll då?”
”Nope.” svarade han och poppade p:et.
Det fanns inga tecken på stelhet mellan oss, vilket var det jag fruktat mest förut.
”Du vet om du frågade någon Cass ut, så skulle hon troligen säga ja.”
Varför jag just frågade den frågan och tog just hennes namn visste jag inte, men jag var mer eller mindre desperat för ett ”normalt” samtalsämne.
”Det är därför jag inte frågar.”
”För blyg eller rädd?”
”För upptagen?” prövade han.
”Med vad?”
”Dig.”


JAG ÄR LEDSEN FÖR ATT DET DRÖJT SÅ LÄNGE MEN JAG HAR 2 SMÅ ANLEDNINGAR! 
- Jag hade en massa prov och läxor (som vanlig -_-)
- Jag har lyckats bli förkyld och förhäxad med världens huvudvärk och halsont.
-
Anyway, hoppades ni gillade kapitlet - Justin fick prova på att laga mat där lite. xD
Btw älskar personligen Victoria, hehe. ♥
-

Fråga: Vad för smycken har ni oftast på er?
Mitt svar: Har halsband och örhängen som jag har på mig 24/7, men bortsett från det brukar jag ha armband ibland och ringar väldigt sällan. :P


Comments
POSTAT AV: Sandra

OMG det ägde!!!!!
Svar: jag använde armband 24/7 förut men inte så mkt längre armarna känns som bly och man vill bara dö! Men jag använder typ inte halsband (om man inte räknar med skåp nyckeln som sitter runt halsen i en kedja) och örhängen för att jag alltid glömmer att sätta i det... Hehe

POSTAT: 2014-02-28 / KLOCKAN: 23:41:33 / URL: http://www.justinnovell.webblogg.se



POSTAT AV: Becca

ASFEÄJGSEÖOJETOERYOEÅ STOP DOING THIS TO ME GUUUURL!

"Råkade" läsa i förväg när Justin kom in i rummet, oh shit, så mitt hjärta gjorde volter och mitt blod rusade + att jag inte kunde låta bli att skrika av glädje som ett litet barn. Är mer fäst vid Jarlett än vad jag nog borde vara, men det är liksom så perfekta, och så, ugh. Om det ändå fanns ord att beskriva mina känslor. Shippar dem så mycket även fast dem inte finns på riktigt ^^

ÄLSKAR kapitlet, och då menar jag verkligen älskar, och inte bara med stort ä utan med stora bokstäver på hela ordet. Perfektion, perfektion och ännu mer perfektion. Och sen ännu mer perfektion. Och så har vi även collaget som är lika med (Gissa vad) ännu mer perfektion.

Det är lungt med väntan babe, skulle vänta tusen år på ett av dina underbara kapitel. Skulle till och med vänta tills jordens undergång. Ta den tid du behöver och krya på dig❤

Svar: "Råkade?" Hm... varför tror jag dig inte? ;) Nej jag skojar bara, hahah. ♥
Trodde aldrig Jarlett skulle bli något stort men precis som dig är jag lika fäst vid dem, och du anar nog inte hur mycket glädje det sänder mig att veta att andra också är det. ^^

Om mina kapitel är perfektion så är dina TOPPperfektion babe. Dör varje gång jag läser dem, och precis som jag skrev på din blogg så blir jag mållös och kan knappt sammanfatta mig. ♥
Celebnovell

POSTAT: 2014-02-28 / KLOCKAN: 23:56:12 / URL: http://bieberheaven.blogg.se



POSTAT AV: Ida

Underbart. Underbart. Underbart. Som vanligt. ;-)
Hahaha.. Justin var lite badass som tjuvlyssnade på tjejorna i köket.. #BADASS
Hahaha.. Uhm, jag är alltid så dålig på att kommentera för jag vet aldrig vad jag ska skriva.. Du vet väll redan hur duktig du är på att skriva osv, de finns inga negativa saker i dina kapitel som du skriver så va finns de att kommentera?
Men om jag var du så skulle jag ändå vilja höra hur bra och hur duktig jag är på att skriva så här kommer de ordet som beskriver (nästan) allt: perfektion. Kapitlen är perfekta, collaget är perfekta, allt är perfekt och till sist men inte minst... DU är perfekt. Krya på dig :-D

Svar: Sitter här med ett fånigt brett leende på mina läppar som inte kan suddas bort. Om någon är perfekt och underbar så är det du babe. Det är mer eller mindre en självklarhet. ♥
Det kommer nog aldrig gå in i mitt huvud hur "bra jag skriver" i era ögon, men du ska veta att jag drar in varje negativ/positiv sak jag får i kommentarerna och varje gång hoppas på att bli bättre. Så att få höra det positiva kritiken får mig alltid att känna mig som om jag verkligen nått mitt mål.

Detta börjar bli överdrivet känslosamt så det är nog bra om jag skär ner det här. xD♥
Celebnovell

POSTAT: 2014-03-01 / KLOCKAN: 02:31:10 /



POSTAT AV: Anonym

Helt perfekt

POSTAT: 2014-03-01 / KLOCKAN: 09:16:01 /



POSTAT AV: Anonym

grymt!!!

POSTAT: 2014-03-01 / KLOCKAN: 10:17:08 /



POSTAT AV: Vicky

ÖHHHH OMGG AJDSGILDK UGHH FINNER INGA BRA ORD FÖR ATT FÖRKLARA HUR BRAA DET VAAAAR ASSÅ HELT PERFEEEEKT!!!!! Ville bara säga och ge dig beröm för att du beskriver så himla bra man får liksom en hel bild i huvudet och tycker du förtjänade att veta när du gör något bra☺️☺️ Svar på frågan så använder jag mest örhängen och halsband men det kan hända att jag får på mig armband oxå dels så har jag ett armband som jag har på mig varjedag det är bara för att det är ett speciellt armband som betyder väldigt mycket☺️

Svar: Åh babe! Du är perfekt. ♥
Celebnovell

POSTAT: 2014-03-01 / KLOCKAN: 11:24:14 /



POSTAT AV: Anonym

Brukar inte ha smycken hah, får ont av örhängen (förstår ej varför) och blir irriterad av att ha armband och halsband Haha

POSTAT: 2014-03-01 / KLOCKAN: 13:26:43 /



POSTAT AV: Ylva

Älskar han❤️❤️🌸

POSTAT: 2014-03-01 / KLOCKAN: 13:27:05 /



POSTAT AV: Anonym

Helt perfekt! Hoppas du snart blir frisk. Själv hatar jag att vara sjuk! Älskar att Justin och Scar har hittat tillbaka till varann!
Svar: Jag har typ alltid halsband, örhängen och armband.

Svar: Usch är nog det värsta jag vet att vara sjuk, men era kommentarer får mig att iallafall glömma bort det för en stund. :)♥
Celebnovell

POSTAT: 2014-03-01 / KLOCKAN: 16:17:32 /



POSTAT AV: Empiis

Du är så sjuukt duktigt, helt galet ju. Slutet, asdfghjkl i'm in love<3

Svar: :*♥
Celebnovell

POSTAT: 2014-03-01 / KLOCKAN: 16:51:17 / URL: http://storytimess.blogg.se



POSTAT AV: Emelie

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!!!!

svar: örhängen, vita pärlor

POSTAT: 2014-03-01 / KLOCKAN: 17:40:56 /



POSTAT AV: Fanny

Jätte bra! Tycker att du skriver väldigt tydligt och bra!

POSTAT: 2014-03-01 / KLOCKAN: 18:05:38 /



POSTAT AV: Camilla

Åå herre gud, slutet asså....så perfekt, deras konversationer sitter så perfekt! herreguud! Läängtar nu tills nästa!
Svar: örhängen jämt :) typ ibland halsband, ett enkelt blankt svart kors i typ "plast glas"liknar det, typ aldrig armband och jag har inga ringar...

Svar: Aww, tack babe. ♥
Celebnovell

POSTAT: 2014-03-01 / KLOCKAN: 18:27:10 /



POSTAT AV: Oline

Att han är så gullig c:
Svar: Brukar ha halsband, örhängen och armband 24/7 och ibland så har jag ringar men inte så ofta.

POSTAT: 2014-03-01 / KLOCKAN: 19:50:07 /



POSTAT AV: Ida

Alltid denna lycko känsla när det kommit ett kapitel. Alltid denna ledsamma känsla när det tagit slut.
Sjukt bra. Like always.
Svar: bär mitt halsband med believe nyckeln samt mina fyra armband - två pandora, ett i gummi med texten 'Justin Bieber' och ett från min farmor - 24 timmar om dygnet. 365 dagar om året.

Svar: Börjar ta för givet att dina kommentarer endast blir perfektare och perfektare Ida. Mina svar känns knappt tillräckliga längre. :*♥
Celebnovell

POSTAT: 2014-03-01 / KLOCKAN: 20:27:44 / URL: http://Idabergstedt.horseworld.se



POSTAT AV: Karolina

Aww, vad gulligt att han stod och lyssnade. Och jag håller med mig, älskar verkligen Victoria. Hon påminner mig om min egna mamma. Alltså hon säger typ nått jag inte får göra och sen när jag brutit på den regeln och nått bra har kommit ut av det så ser hon bara förbi att jag brutit mot reglerna. Hahaha, låter som om jag är värsta badass som är ute sent på kvällen och dricker mig full men nej det är andra sorts regler. HAHA, gud hela min story kom ut helt fel där men aja xD

Anyways, kapitlet var underbart och det är helt sjukt att du är såhär duktig på att skriva. Förstår inte hur du kan vara så fantastisk. Du måste ha magiska fingrar eller nått, för ditt skrivande är i alla fall magiskt bra så det skulle vara vettigt.

Eftersom att det är Justins födelsedag idag på riktigt så undrar jag om du kunde ha nått kapitel i framtiden av novellen där han eller Scarlett fyller år. Det skulle verkligen bli ett så sjukt bra kapitel tycker jag, kan se det framför mig. Men du överraskar mig alltid som om du bestämmer dig för att göra ett sådant kapitel så kommer du säkert göra det 100 gånger bättre än vad jag föreställt mig för det gör du alltid. Vilket är en bra sak, att du toppar mina förväntningar. Det är så en "författare" ska vara och även fast du är väldigt ung så känns det som om du är bättre än vissa vuxna författare som har jobbat med att skriva böcker och noveller i typ 20 år medan du bara började för ett par år sedan. Du är riktigt begåvad och om du vill bli författare i framtiden så vet jag att du kommer att gå långt! Men om du vill bli nått annat så får du gärna skicka noveller på kik så att jag kan läsa dom för jag kan inte få nog av dig och ditt fantastiska skrivande.

You know I love you ♥

Svar: Har oftast armband på mig. Jag har hål i öronen men jag glömmer alltid bort att ta på mig och jag är allergisk mot nickel, plast, silver och guld så jag har typ ett par special örhängen. Men om jag ska klä upp mig och typ gå på middag/fest eller nått sånt så har jag ibland på mig halsband. Jag brukade ha ringar, men är tyvärr allergisk mot vissa ringar också så kan inte riktigt ha det heller :/

Men om jag inte har ett armband runt handleden har jag i alla fall alltid en tofs. Och det måste ju räknas som någonting, right? ;)

Svar: Bobo du måste sluta skriva så unika, perfekta, underbara, långa kommentarer. Älskar dem över allt annat men mina svar känns aldrig tillräckliga. Kan sitta med ett svar i 10 minuter eller mer, men ändå känns den inte tillräckligt. Och precis som jag skrev på KIK så skämmer du bort mig. :*♥
Hade inte tidigare funderat på att ha någon födelsedag med, men nu när du slängde fram det som en förslag så planerade jag in den på första bästa plats i novellen... så du kan nog vänta dig Justins födelsedag längre fram - dock väldigt långt fram. :P♥

Här sitter jag nu igen helt ordlös och tycker denna svar är helt värdelöst, men du ska verkligen veta hur mycket varje en av dina ord betyder för mig.

Love you to the moon and back Bobo. :*
Celebnovell

POSTAT: 2014-03-01 / KLOCKAN: 20:36:34 /



POSTAT AV: Karolina

Btw känn ingen skuld över att kapitlet var en aning sen. Som dom brukar säga, "den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge."
Och det här kapitlet var inte "gott" det var fantastiskt. Ta din tid och känn ingen press. Dina kapitel är så himla bra att det är värt att vänta på. Hoppas det inte blir alltför mycket skolarbete så du kan vila och koncentrera dig på att bli bättre. Krya på dig Bobo och hoppas du känner dig bättre snart :) ♥

Svar: Precis när jag tror det inte kan bli bättre så läser jag det här. :')
Du är för perfekt för din egen bästa Bobo.♥
Celebnovell

POSTAT: 2014-03-01 / KLOCKAN: 20:42:51 /



POSTAT AV: Michelle

Jag älskar det :)

Jag brukar ha på mig örhängen och ibland har jag halsband

POSTAT: 2014-03-02 / KLOCKAN: 12:37:42 /



POSTAT AV: Lmssy

Sååå fu*king underbart babe! Älskade kapitlet!

Sv: örhängen och halsband :*

Svar: :*♥
Celebnovell

POSTAT: 2014-03-02 / KLOCKAN: 17:23:09 / URL: http://lmssy.blogg.se



POSTAT AV: Foreverbiebs.blogg.se

Asså kapitlet var helt perfekt! Jag satt hemma och visste inte vad jag skulle kommentera, det kändes som om jag fick en förlamning i mina händer och min hjärna. Det finns inget jag kan skriva som förklarar hur P.E.R.F.E.K.T det här kapitlet var. Asså UGH min hjärna håller på att explodera jag finner inga ord som kan beskriva det här kapitlet och jag är GALET förälskad i Jerlett relationen (som vanligt). Asså Justin, Scarlett tillsammans blir som värsta födelsedagspresenten slash julklapp. Asså jag hoppar bokstavligen upp och ner på min säng, det är det dina kapitlar gör mot mig! okej nu ska jag sluta skriva annars kommer jag säkert skriva en hel bibel åt dig!!♥♥♥♥♥♥ BÄSTA KAPITLET!♥♥♥♥♥♥ Jag har absolut ingen negativ kritik!!
BTW krya på dig babe♥

Svar: Jag skulle inte ha någonting emot en bibel HAHA.
Nej men babe du är för perfekt. Har läst din kommentar minst 10 gånger utan att tröttna på det, men aldrig haft ett tillräckligt bra svar tillbaka. (Vilket är anledningen till att detta kommer så enormt sent.)

Men du ska veta hur du verkligen får ett osuddbart leende på mina läppar utan att ens befinna dig i närheten av mig. :* Helt underbar är du. ♥:')♥
Celebnovell

POSTAT: 2014-03-03 / KLOCKAN: 11:14:21 / URL: http://foreverbiebs.blogg.se



POSTAT AV: Biebzters

Ditt skrivande jag säger bara -Wow, du är grym! Hel perfektion! Älskar Victoria :P Svar: örhängen & halsband

Svar: Tack babe! ♥
Celebnovell

POSTAT: 2014-03-03 / KLOCKAN: 22:02:47 / URL: http://biebzters.blogg.se



POSTAT AV: Anonym

Måste fråga, gör du designer? Jag har gjort en header osv till en blogg om Demi, men har ingen aning om hur man gör resten :( Hade behövt en guldvärd person där ute som skulle vilja hjälpa mig att koda. Jag hade sverigs strösta demi blogg tidigare men raderades av misstag, så hade verkligen behövt någon :( Självklart kommer du får en stor länk som tack!

Svar: Ja det gör jag. Du kan nå mig på mail så kan vi prata mer om det där >> [email protected]
Celebnovell

POSTAT: 2014-03-04 / KLOCKAN: 22:10:57 /



POSTAT AV: Maria :*

Vad ska jag säga? Du vet redan att du är underbar, är en F.A.N.T.A.S.T.I.S.K skrivare, förvånar mig med varje kapitel du skriver och mycket mycket mer. Jag tvivlar faktiskt inte på om du har en fantastisk personlighet, så som du skriver visar att du själv har en underbar personlighet. De som känner dig måste vara lyckligt lottade att de känner dig. jag menar vem skulle inte? Sättet du skriver på visar att du är en underbar person.

God Damit girl! Du fortsätter att förvåna mig. Seriöst, varje gång jag går in i bloggen och ser att du har uppdaterat blir jag super glad. Ändå om det inte är kapitel blir jag alltid jätte glad när jag ser att du har uppdaterat. Dina kapitel gör min dag. När jag har en dålig dag går jag alltid in i bloggen för att se om du har lagt ut något, och när jag ser att du har uppdaterat blir min dag genast bättre. Det kvittar om kapitlen är korta (vilket de aldrig är) eller långa. Min dag bli alltid mycket bättre. Du förvånar mig alltid när ett nytt kapitel har kommit upp, du blir bara bättre och bättre varje gång. Det kommer verkligen inte förvåna mig om du kommer bli en känd författare när du är äldre.
Som vanlig är kapitlet perfetio ( perfekt i portugisiska). Jag tyckte faktiskt att det var gullig när Justin tjuvlyssna på Scarlett. Ughh jag börjar faktiskt bli trött på båda två, fattar de inte att DE tillhör varandra. De är helt perfekta tillsammans! Men jag klagar inte för att jag ÄLSKAR när det är drama.

Det är lugnt om kapitlet är lite försenad. Du har anledningar. OCH jag skulle vänta 100 år bara för ett kapitel. Ta det lugnt och skriv när du känner för det.
Oh juste KRYA gumman. Hoppas du blir bättre snart <3

Okej nu babblar jag bara på. Ska bara säga att du är en fantastiskt skrivare och GLÖM ALDRIG det! <3

Svar: Jag har alltid på mig mina örhängen och guld halsband. Ibland har jag också armband och ringar men då ska det passa med kläderna så det är sällan jag har på mig de. Men jag har mest på mig mina örhängen och halsband.

Svar: Har suttit här i flera dagar och läst din kommentar precis som några andra här. Men jag vet aldrig vad jag ska svara och det känns hemskt om jag bara struntar i det nu när ni tagit er tid att skriva så mycket underbara saker om mig jag nog aldrig själv tänk på/ kommer tro på. :,)♥
Min personlighet är väl sarkasm, misstolk, och mycket skratt så du får själv bestämma vart den ligger i din skala av underbar då jag knappt tror jag kommer halva vägen. Du däremot skulle få en TIA utan några baktankar. ♥♥♥

Med handen på hjärtat kan jag säga att jag blev helt tårögd när jag läste "Ändå om det inte är kapitel blir jag alltid jätte glad när jag ser att du har uppdaterat" - förstår inte vad som är intressant med mina "instagram-inlägg" men... nej jag vet inte.

Har säkert skrivit, raderat, skrivit, ändrat, raderat hur mycket som helst i denna kommentar utan att jag blir nöjd och nu är det inte heller någon skillnad då inga svar kan slå din ASDFGHJKL kommentar. :*♥
Celebnovell

POSTAT: 2014-03-05 / KLOCKAN: 19:57:37 /



POSTAT AV: Emelie

jätte bra :D

POSTAT: 2014-03-06 / KLOCKAN: 08:03:15 / URL: http://storiesaboutjustinb.blogg.se



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:






Trackback