KATEGORI: Länkbyten

Länkbyte med SmilingBieber

Jag har länge levt i rädsla. Levt i skuggan av vad andra kallar ett vanligt liv. Länge har jag försökt att springa ifrån det. Men varje gång misslyckats. Gång på gång har jag blivit misshandlad till den lilla glimten av ljus slocknat under mina ögonlock. Jag har sedan lände sedan förlorat den glimt av hopp i mina ögon som jag en gång haft. Mina glittrande blå ögon har helt förlorat gnistan. Det är som att se på en stjärnlös himmel, du ser inte vad du förväntat. Allt du ser är ett rop på hjälp. Ingen hör mitt kvävda skrik. Allt som de hör är en andlös viskning. Han har länge jagat mig, Djävulen. Det känns gång, på gång som om jag ska bränna mig på elden jag leker med. Som om jag strosar runt på heta stenar, Men om det ändå vore så enkelt. Men det var det. Det var värt att springa, För annars skulle jag aldrig funnit honom. Lyckan.
Läser inte ni denna novell, missar ni någonting stort. Hon som skriver - gör det som en gud. Varje kapitel är perfekt och i lagoma längder.
Klicka här eller på bilden för att komma till bloggen! ♥
-
Skriver på nästa kapitel och siktar på att få ut den imorgon på dagen! :)♥

Comments
POSTAT AV: Anonym

När kommer nästa? ;D

Svar: Idag! ^^
Celebnovell

POSTAT: 2013-09-29 / KLOCKAN: 00:05:10 /



POSTAT AV: Hales

Kan du fixa bloggdesigner? :)
Du får såklart pengar eller något liknande:)

POSTAT: 2013-09-29 / KLOCKAN: 12:15:22 /



POSTAT AV: Sandra

Vad kul!:) Snälla, kan någon ta en titt in på min novellblogg www.novella.blogg.se ??? Det skulle betyda sjukt mcyket fiall du gjorde det och lämnade en kommentar!^^ Tack och hej!:*

POSTAT: 2013-09-29 / KLOCKAN: 14:19:58 / URL: http://www.novella.blogg.se



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:






Trackback