KATEGORI: From me

I come alive in the night time

Hej babes!
Jag vet att det var ett tag sen ett kapitel kom ut, 4 dagar. Jag ska inte komma med någon lame ursäkt men allting har väl berott på skolan och att jag varit lat.
Har haft 4 prover på en vecka och gränsen är egentligen 2 prover per vecka. =/ Och så säger lärarna att vi ska följa regler – anyway. Jag har haft ledig tid på kvällarna men jag har bara slappat och knappt suttit vid datorn.
Jag ska skriva nu och hoppas få det klart. Jag lovar inte att det kommer idag, då jag oftast läser om kapitlet hela tiden och tar bort/lägger till saker. Men det är kanske 50% chans.
Love U! ♥

BTW: Fangilade ihjäl mig idag i skolan! Justins tweets + instagramfoton! ^^ Asdfghjkl!

 

Comments
POSTAT AV: -A

gör inget för mig ^^är bara på typ kapitel 20 xD började läsa din novell den första oktober ^-^OMG FANGIRLADE SÖNDER I BÖRJAN.... jag somnade halv ett på natten två gånger i rad bara för att få läsa xD O.O Du är den bästa skrivaren!!!

kisses
-A

POSTAT: 2013-10-03 / KLOCKAN: 22:08:59 / URL: http://canadianstoory.bloggplatsen.se/



POSTAT AV: Emelie

jätteee bra :D

POSTAT: 2013-10-05 / KLOCKAN: 11:28:07 /



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:






Trackback