KATEGORI: From me

Don´t think they know

Hola Amigos! ;)
Hoppas allt är bra med er en sån här tråkig tisdagskväll.
Just nu använder jag mammas sega laptop mitt i allt kaos - bestående av lådor, påsar och randoma things - för att berätta för er att inget kapitel kommer idag som jag egentligen planerat först.Jag måste hjälpa till att packa upp. =/
Jag ska försöka skriva imorgon men det är inte säkert för vi kanske kommer åka till IKEA då och handla möbler. Jag lovar er dock att jag ska försöka skriva och få ut MINST ett kapitel till denna vecka även om det kommer bli stressat.
Kramar! <3frof

Comments
POSTAT AV: Anonym

vi väntar!!

POSTAT: 2013-10-29 / KLOCKAN: 22:57:16 /



POSTAT AV: Anonym

när kommer kap 48:a ? :-)

Svar: Jag skriver på det nu gumman och siktar på måndag/tisdag. :)♥
Celebnovell

POSTAT: 2013-11-03 / KLOCKAN: 19:15:49 /



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:






Trackback