KATEGORI: From me

Than someone just as real, as fabulous

 

Comments
POSTAT AV: Maria :*

Ta det lugnt nu gumman. Stressa inte! det tar tid att skriva och det är JÄTTE svårt! Ta det lugnt och stressa inte. Okej, visst vi vill ha kapitel så snabbt som möjligt, men vet du varför? Jo, det är för vi ÄLSKAR dina kapitel. Och vi kan inte vänta. Vi vill bara ha mer och mer. Men som sagt stressa inte, för då kan du inte koncentrera dig och då kan du inte skriva kapitel. Vi har tålamod hoppas jag,
(jag har iallafall :D) . Jag kommer aldrig lämna din blogg,jag älskar den för mycket! Hoppas kapitlet kommer så snabbt som möjligt. Och tro mig du har verkligen INTE dålig uppdatering. Du vet väl att de är många som har rkt rkt dålig uppdatering? Du är inte ens i närheten av dålig!

Längtar till nästa kapitel sjuuukt mycket. Ge inte upp. Love u babe :*

Svar: Det är sådana personer som dig som fortsätter få mig att kämpa och inte släppa allting. Flera gånger har jag känt för att sluta då stressen blir för mycket och jag blir besviken på kapitlen - men då brukar jag sätta mig och läsa era underbara kommentarer. Där bland annat dina då dom är långa och perfekta. Älskar dig med sweetie. ♥
Celebnovell

POSTAT: 2013-11-08 / KLOCKAN: 19:07:43 /



POSTAT AV: Sofie

Jag tycker att du kämpar på bra, precis som Maria skrev så har du långt ifrån dålig uppdatering. Älskar ditt sätt att skriva kapitel, hela storyn är grymt bra.
Stressa inte, dina äkta läsare finns kvar!

Svar: Tack babe! Det betyder mycket att du tycker så. ♥
Celebnovell

POSTAT: 2013-11-09 / KLOCKAN: 07:18:46 /



POSTAT AV: Du skämtar ?

Skämtar du med mig ? Vrf säger du förlåt , det är vi som ska säga förlåt om vi är jobbiga och säger när kommer kapitelet och sånt ASSå stressa dig för mycket, du ska inte säga når ! Du skölpar och pluggar samtidigt det är jobbigt jag vet det och skruva en kapitel på en dag fan nej det kan man inte göra , du skriver som en Gud och du är en ängel! Jag älskar dig novell och ver du va dn här är det bästa novellen jag har läst och kommer att läsa hela mitt liv ändå om jag blir 23 så kommer jag läsa din novell;) vet du hur grym du är? jag har aldrig läst en sån här bra novelle i mitt liv seriöst hur kan du skriva en kapitel på en eller två dagar ? Du dödar mig !!!!! Du förlåt om jag har inte kommenterat på en av kapitelerna kanske men ska alltid göra och aldrig i mitt liv att jag tänker lämna dig novell aldrig döda mig heller ;) men i alla fall du ska veta att jag är stolt över dig att du både skriver och kämpar för oss du är super grym !!!!!!!!!
Älskar sig<3 puss
Xxxxxxx

Svar: Nej alltså jag är helt tårögd. Har suttit och läst om din kommentar minst tio gånger nu. Jag försökte svara tidigare men kunde inte få mig själv att skriva någonting bra och perfekt tillbaka. Just nu kan jag inte heller göra det. Läsare som dig får mig att kämpa vidare och jag kommer älska er till döds! ♥
Celebnovell

POSTAT: 2013-11-09 / KLOCKAN: 07:37:57 /



POSTAT AV: Ariana

Ta ett djupt andetag. För det första så har du en bra up datering men eftersom att du nyligen har flyttat så har saker O ting ändrats men det gör inget ta din tid du behöver! Och de som slutar läsa på denna novellbloggen är inte Sana läsare tycker jag ( man tycker olika och jag menar inget elak!!) och de som stannar kvar är sanaläsare!
Jag älskar dig gumman! Pusssss! Och ta så mycket tid du behöver för JAG väntar hur länge som helst!! Love u glöm aldrig det! Kramm! 😘❤❤❤

Svar: Åh gumman! Du är förmodligen den enda som minns flyttningen. Men jag kan inte använda den för evigt även om det är en del av anledningen just nu. Dina ord betyder verkligen mycket för mig och jag är enormt tacksamt att du tog din tid. Jag älskar dig också! ♥
Celebnovell

POSTAT: 2013-11-09 / KLOCKAN: 16:53:40 /



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:






Trackback