KATEGORI: ✔ 1.Love never dies

Kapitel 35 - Do you love Justin?



Previously:
Justin gör ett U-sväng och svänger åt rätt håll nu. Snart börjar en stor lyxvilla göra sig synlig. 
Vi alla kliver ut ur bilen när Justin har parkerat. 

Vi går upp mot dörren och Justin ringer på.
Snart öppnar Twist dörren och killarna gör varsin handshake med honom innan de presenterar mig och Nicki.
Twist hälsar på Nicki med en handskakning först och sedan mig.
Han kollar djupt in i mina ögon. Jag avbryter ögonkontakten och skakar irriterad på huvudet. Hoppas bara det där var någon vanlig gest för honom. Jag höjer huvudet igen och märker att Twist har vänt huvudet mot Justin.
”Din tjej?” frågar han.
”Definitivt.” säger Justin och lägger armen runt min midja.



Även om jag tyckte blicken var irriterande så kunde jag inte låta bli att möta den igen.
Av någon anledning så fastnade mina ögon i hans.
Han gav mig en konstig känsla – bara genom att skaka hans hand kände jag någonting.
Det var inte bra.
Jag bröt blicken och kollade ner ännu en gång.
”Jag ska inte låta er stå här ute hela kvällen! Kom in.” säger Twist och flyttar sig åt sidan.
Justin la en hand på min korsrygg och började leda mig framåt. Jag kollar snabbt bak och ser att resten av gänget också följer med.
Twist förklarade vart allting ligger och avslutade det hela med ett flin. 
Damn It.
Hela gänget – utan Twist – går in till köket.
Det var fullt med människor som drack och dansade. DJ:n spelade hög musik.
”Hur hörde vi inte detta utomhus?” mumlar jag i Justins öra.
Han tittar på mig och ler.
”Ljudisolerade väggar.” säger han och hans leende blir perfektare.
Jag nickar innan vi alla går och tar varsin dricka och hälsar på några personer.

Några timmars senare

Musiken dunkade och jag och Nicki dansar för fullt.
Sweet nothing – Calvin Harris började spela och vi hojtar högt.
Nicki börjar göra någon knäpp moves med händerna och jag brister ut i skratt. Jag böjer mig framåt och håller mig med båda händerna framför magen. Nicki var inte sen med att hänga på.
Svar till er fråga – vi är inte fulla.
Fortfarande 17 år båda två, saken gäller även kilarna.
Justin fyller nästa månad och jag fyller till sommaren. Nickis födelsedag är i september så tyvärr är det några – ganska många – månade kvar för henne.
Ryan och Chaz födelsedagar har jag ingen aning om.
Jag ryckte till och återkom till verkligheten när jag kände två armar runt min mig.
Mitt ansikte fördes direkt bakåt och jag pustade ut när jag mötte ett bar guldbruna ögon – Justins.
Hans ögon lyckades tillochmed att blänka i mörkret.
Vi hade kommit ifrån varandra för nån halvtimme sen och jag hade saknat honom enormt ändå.
Det kändes skönt att känna hans starka armar runt mig igen.
Hans lugg hade klibbat sig fast på pannan, – det såg så oerhört sexigt ut – vilket betydde att jag och Nicki inte var de enda som hade gått över gränsen med dansandet.
”Jag vill visa dig något.” sa han i mitt öra.
Jag böjde fram huvudet så att jag nådde hans öra.
”Nicki då?” frågade jag.
Han nickade på någonting bakom mig och jag vände fram huvudet igen – eftersom jag hade ryggen mot Justin med hans händer knäppta på min mage - där stod Nicki och Ryan tätt tillsammans och hånglade.
Jag förde munnen till Justins öra igen.
”Chaz?”
Han nickade snett bakåt utan att vände blicken ifrån mig och jag kollade ditåt.
Chaz stod tryckt mot väggen med någon random blond tjej framför sig. Hans händer var fastklistrade på hennes rumpa.
Min mun formas till ett O men jag samlar mig snabbt.
Justin förstod min nickning och vi började gå tillsammans genom folkmassan till ”Justins ställe”
Han stannade framför en stor gråaktig dörr och öppnar den. Jag stiger in och han följer snabbt efter.
Jag hör ett litet ljud som bekräftar att dörren är stängd men lägger inte mycket uppmärksam på det.
Min haka faller till marken – inte bokstavligt – vid åsynen av rummet.
Det såg ut som ett enormt vardagsrum. Väggarna var i en beige färg och mitt i rummet var det ett stort akvarium som var formad som en cylinder. På höger sida av den fanns det en soffgrupp och en stor plasma TV på väggen – man hade ryggarna mot akvariet om man skulle kolla på TV:n. Det fanns några krukor med medelstora växter här och där i rummet.
Belysningen var lite mörk vilket gjorde hela rummet och stämningen extra romantisk.
Justin tog sakta min hand och drog mig mot sofforna.
”Det här är mitt favoritrum.” säger han med ett flin.
”Hur många tjejer har du tagit med hit?” frågade jag på skoj.
Svaret jag fick var ledsna ögon.
”Jag skojar bara.” sa jag och ångrade det jag sa.
”Jag vet.”
Han drar mig närmare sig
”Jag älskar dig.” viskar han i mitt öra och jag ryser till.
Jag vrider huvudet mot honom och hans blick börjar vandra mellan mina ögon och läppar.
”Jag älskar dig också.” säger jag och smeker hans haka med mina fingrar.


”Jag vill bara ha lite ensamtid med dig. Speciellt när paparazzoerna är efter oss båda.” säger han och jag nickar.
Han läppar kommer närmare mina och han slickar mig på underläppen. Jag öppnar munnen och hans tunga smiter genast in. Jag stönar smått. Vi båda börjar fightas om dominans.
Han lutade hela sin kropp mot mig vilket resulterade att jag låg på ryggen. Han kropp pressas mot min.
Han är noga med att inte ha hela sin vikt på mig.
Våra läppar masserar varandra men snart måste jag dra mig undan för att hämta andan.
Justin lämnade blöta kyssar på min hals och vidare till axlarna.
Jag stönar till när jag känner hans fjäderlätta smekningar.
Kjolen till min klänning hade för länge sen åkt upp så han såg klart och tydligt mina svarta spetstrosor.
Hans mun hittar min igen och just när jag är påväg att fördjupa kyssen öppnas dörren.
Där står Twist med en röd platsmugg i handen.
Justin grymtar till och sätter sig upp och drar mig med sig.
”Sorry, avbröt jag någonting?” frågar Twist
”Ingenting!” säger Justin sarkastisk innan han fortsätter allvarligt.
”Såklart du gjorde!”
Twist håller upp händerna i försvar.
”Ledsen bro.”
”Vad vill du?” frågar Justin.
”Jag behöver prata med din flickvän snabbt, sen är hon din igen.”
Justin sneglar på mig och jag nickar.
Han reser sig upp och viskar något i Twist öra – som nickar – innan han försvinner ut genom dörren.
Twist stänger dörren efter honom innan han kommer och sätter sig på Justins tidigare plats.
Vi säger varsitt hej innan Twist börjar prata.
”Nu undrar du varför vi sitter här helt själva i en pinsam stämning. Svaret på den frågan är att jag behöver ställa dig några frågor och sedan får du gå till Justin.”
Jag nickar och han fortsätter.
”Okej, du kommer säkert tro att jag är skit knäpp efter att jag har ställd denna fråga men jag behöver verkligen göra det. Älskar du Justin?”
Jag kollar förvirrat på honom i hopp att han bara skojar men jag finner inget sådant.
”Såklart jag gör. Jag skulle inte ha varit med honom om jag inte älskat honom.” svarar jag.
”Coolt… Som du kanske vet är jag och Justin väldigt nära vänner. Jag är här för honom genom de svåra tiderna. Jag vill att du ska veta någonting. Krossa inte grabbens hjärta. Han gillar dig verkligen. Han faller lätt, men jag vill att du också ska veta att de personer Justin hänger med eller dejtar är mina vänner också.” säger han.
”Så jag är din vän?” frågar jag med ett leende.
”Japp.” säger han och besvarar mitt leende.
Rummet fylls snabbt med tystnad  - när han sagt det han ville – och det enda som hörs är musiken från rummet bredvid. Till slut reser jag mig upp och frågar Twist om han ska med.
Han nickar och tar upp muggen – som nu är tom – från bordet innan vi båda går mot dörren och går ut.
Twist försvinner snabbt in bland folkmassan och jag hittar Justin tillsammans med Chaz, - som dansar med den blonda tjejen han förut hånglat med – Ryan och Nicki i ett hörn.
Jag styr stegen mot dom och Justin skiner upp när han ser mig och drar mig in till sin omfamning.
”Saknat mig?” frågar jag och höjer händerna till hans nacke. Fingrarna börjar jag snabbt dra igenom hans hår och jag ser på hela honom att han njuter.
”Du anar inte. Vad sa Twist?” frågade han.
Det var inget hemligt vi pratat om så jag bestämde mig för att berätta.
”Han sa att jag skulle inte krossa ditt hjärta.”
Justin rynkade pannan och jag tryckte snabbt läpparna mot hans för att slippa följdfrågor.
Det funkade galant och Justin lät sig själv snabbt ledas in på ett sidospår.
”Vad sägs om att fortsätta det vi började hemma?” viskade Justin sexigt.
Jag bet mig i läppen och nickade.
Ryan och Nicki följde med oss ut till bilen efter att vi sagt hejdå till Twist.
Chaz och blondinen – som jag inte visste namnet på ännu – åkte till henne.

 


”Guys vi går och lägger oss.” sa Justin snabbt när vi hade kommit in genom ytterdörren och tagit av oss skorna. Ryan och Nicki nickar och min blick möter Justins. Man ser på långa vägar att hans ögon brinner av lust och det sprider sig snabbt till mig.
Vi går upp till vårat sovrum.
Justin stängde snabbt dörren innan han vände sig mot mig och tryckte mig mot väggen. Han tryckte läpparna mot mina och vi började snabbt kyssas passionerad. Jag bröt mig från Justin allt för frestande läppar och han fortsatte upp ner mot min hals. Han började suga och nafsa smått och jag låter ut ett svagt stön. Justins händer vandrade ner från mina överarmar till mina lår och vidare till min rumpa innan han tog ett fast grepp. Jag hoppade upp och lindade benen runt hans midja. Han började gå bakåt och snart landade vi i sängen. Jag kände hans varma tunga slicka över min underläpp - be om inträde, vilket jag med glädje gav honom. När kyssen blev mer hettande kände jag Justins hand röra sig upp och ner på insidan av min lår. Jag släppte ut ännu ett stön.
Ännu en gång kände jag någonting som pressades mot insidan av min lår, ganska högt upp men förstod sedan att det inte var Justins hand.
Jag började flina – vilket förstörde hela kyssen – när jag märkte att det var Justins stånd.
Justin puttade bort mig smått.
”Är du säker? Jag kommer inte kunna stoppa mig själv om vi fortsätter.” sa han andfått.
Jag nickade och höjde händerna och började leka med hans hår.


Justin kollade länge i mina ögon för att se om jag ljög, men när han inte hittade något så snurrade han runt - så att jag nu låg underst – och våra läppar hittade varandra igen.
Mina händer trevade över hans tröjkant och han satte sig upp och drog av sig tröjan. Han la sig halvt över mig och lämnade varma blöta kyssar på min käklinje och hals. När han hittade min svaga punkt – bakom örat – började han nafsa och suga. Han lutade huvudet bakåt efter och började dra ner dragkedjan på min klänning. Klänningen var snart av och Justin stirrade på min kropp.
”Du är så vacker.” sa han och tryckte läpparna mot mina. Jag rodnade snabbt till men struntade i det och började dra naglarna över hans bröstkorg och kände hur han ryste, jag fortsatte till hans jeans – knäppte upp knappen – och började dra ner dom.
Justin avbröt kyssen och drog av sig jeansen. Jag snurrade runt oss så att jag nu låg överst. Han kollade smått förvånat på mig och jag flinade tillbaka.
Han höjde händerna till min rygg och knäppte upp min bh och drog av den.
Han började snabbt genom att suga på min bröst och massera den andra. Efter ett tag bytte han och ett högt stön lämnade min mun utan att jag hann stoppa den.
Jag bestämde mig för att reta honom smått så jag la min hand på hans boxers. Jag hörde hur Justin stönade till.
”Ta bara av dom.”  sa han ansträngt innan han snurrade runt oss ännu en gång.
Jag flinade samtidigt som jag drog ner dom. Han drog av mig mina trosor snabbt och sträckte ut handen mot hans byxor som hade landat på byrån bredvid sängen och tog ut en kondom från byxans ficka. Han trär på kondomen innan han trycker in den, höga stön lämnar bådas läppar .


Jag såg snabbt hur smärtan spred sig över Linas ansikte.
”Försök slappna av babe, det blir bättre.” viskade jag i hennes öra.
Hon nickade och jag kände snabbt hur hennes muskler började en efter en att slappna av.
Hennes ögon började brinna av lust sedan och mitt grepp om hennes lår hårdnade innan jag började arbeta snabbare.


Jag tryckte läpparna mot hennes för att tysta bådas höga stön men det var omöjligt.
Stönet blev snabbt högre ju närmare vi båda kom vårat orgasm.
Hela hennes kropp spände sig och jag kände snart hur en varm vätska tog över mig. Jag rörde mig in och ut en sista gång innan jag kände hur jag också kom. Jag drog mig ut och föll på rygg bredvid Lina. Bådas bröstkorg sänktes och höjdes kraftigt.
Jag lindade min arm runt Linas midja.
”Jag älskar dig så mycket, babe. Du har ingen aning.” viskade jag och såg hur hon log.
Hennes ansikte vred hon mot mig.
”Jag älskar dig också.” sa hon innan hon la sig på min bröstkorg och vi båda gled in i drömmarnas värld.


 

They did IT!
Jag hoppas ni nu förlåter mig för min dåliga uppdatering. Om jag ska vara ärlig så tog detta kapitel väldigt långt tid pågrund av sexscenen. jag visste inte hur jag skulle formulera mig eller någonting - men det blev ett lyckat resultat iallafall - vad tycker ni?
Ge mig massor av respons och kommentarer nu! ♥
Jag vet inte om ni tyckte att det blev för många GIFS i detta kapitel men om ni gör det så får ni säga till så ska jag inte göra om misstaget! :)

Comments
POSTAT AV: vickan

skti bra <3

POSTAT: 2013-03-15 / KLOCKAN: 18:39:07 /



POSTAT AV: Anonym

så sjukt jävla bra!!!! :)

POSTAT: 2013-03-15 / KLOCKAN: 22:20:18 /



POSTAT AV: Emelie

Jätte bra! <3

POSTAT: 2013-03-15 / KLOCKAN: 22:34:05 / URL: http://bieberrstorys.blogg.se



POSTAT AV: jullan

super!! mer sånt lol

POSTAT: 2013-03-17 / KLOCKAN: 14:11:52 /



POSTAT AV: Agi

Awsome! Haha trodde att Twist skulle göra något där hehe :D

POSTAT: 2013-03-17 / KLOCKAN: 14:40:58 /



POSTAT AV: Fanny

Meeeeeeer :D

POSTAT: 2013-03-17 / KLOCKAN: 18:29:11 /



POSTAT AV: bella

AWESOME! mer sånt XD lol

POSTAT: 2013-03-17 / KLOCKAN: 20:05:06 /



POSTAT AV: Johanna

jätte bra :)

POSTAT: 2013-03-17 / KLOCKAN: 20:07:39 /



POSTAT AV: Anonym

As bra!!

POSTAT: 2013-03-18 / KLOCKAN: 16:01:59 /



POSTAT AV: Minna

Hej först vill jag bara skriva att din blogg är awesome!! Men sen har jag en fråga/förslag. Du skrev för ett tag sen att skulle skriva en ny novell efter LND, och att du hade några ideer. Men jag tänkte att alla läsare kanske har någon litet förslag om någon slags handling som man då kan kommentera som förslag och sen kanske du kan använda någon/några av dom.Du behöver inte använda allt matrial då men du kanske får någon ide och då får även läsarna vara med och tycka!:)

Kram!!

POSTAT: 2013-03-18 / KLOCKAN: 21:17:06 /



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:






Trackback