KATEGORI: ✔ 1.Love never dies

Kapitel 30 - Catch every special moment.

Previously:
Efter att ha borstat tänderna, bytt om och sagt godnatt till alla kröp jag ner i sängen och väntade på att Justin skulle komma tillbaka från toaletten.
Jag vände och vred på mig i sängen tills Justin kom tillbaka och han överaskade mig genom att trycka sina varma mjuka läppar mot mina. 
Han la sig halvt över mig och lämnade blöta kyssar längst med min hals ner till nyckelbenet. Han kysste mig upp till halsen igen innan han avslutade allt med ett enkelt puss på kinden.
"Godnatt babe."
"Godnatt Justin." sa jag och la mig på hans bröst.


 


Nästa morgon vaknade jag av att Justin lämnade fjäderlätta kyssar över min käke ner till halsen – om och om igen.
Gåshuden spred sig snabbt över min kropp. Jag öppnade ögonen och såg in i Justins hasselbruna ögon som kunde vända min värld upp och ner på bara några sekunder.
Jag drog ner hakan så det gömde min hals från hans varma läppar.
”Det kittlas.” förklarade jag åt för hans trumpna ansiktsuttryck och drog upp hakan ingen.
Han nickade och ett bländande leende tog plats på hans läppar igen.
”God morgon sweetheart.” sa han sedan och jag blev alldeles var i kroppen.
”God morgon babe.” sa jag och började kravla mig ut ur sängen att gå till badrummet. Det svartnade till för ögonen när jag stod upp. Ni vet när man känner sig alldeles vinglig och det blir blint framför ögonen? Exakt så känns det just nu. Jag satte mig på sängen igen för att inte ramla.
”Är du okej?” frågade Justin oroligt.
Det svarta ”dimman” försvann ut ur mitt synfält och jag kunde se klart igen. Jag vred huvudet mot Justin och nickade.
”Jadå, det svartnade bara till framför ögonen.” sa jag och nu var det hans tur att nicka.
Hans pannan var fortfarande rynkad så jag böjde mig fram och kysste hans läppar – en kyss han villigt besvarade -  i hopp om att få honom på andra tankar.
”Sluta oroa dig i onödan.” var min sista mening innan jag försvann in till badrummet.
Jag hörde skratt bakom mig och ett leende växte sig fram på mina läppar.

Jag torkade mig snabb efter duschen jag tagit och öppnade dörren för att gå ut till sovrummet.
Justin befann sig inte där och jag hade mina aningar om att han var nere i köket och fixade frukosten.
Jag gick till min väska som låg vid dörren och la den med en duns på sängen. Jag grävde ner händerna efter någonting som jag kunde ha på mig.
Tillslut hade jag ett par tighta jeans på mig med en beige stickad tröja som jag hade vikit upp ärmarna på.
Jag studerade mig själv i helfigurspegeln Justin hade inne i sin WIC innan jag gick och hämtade min necessär och gick in till badrummet ännu än gång.
Jag kammade genom håret och lät det lufttorka. Jag sminkade mig med foundation, puder, mascara och eyeliner. Jag kände mig nöjd med resultatet och tog med mig necessären och la den i min väska innan jag gick till köket där Justin antagligen befann sig.

Precis som mina misstankar hade anat befann sig Justin i köket. Han stod vid spisen och lagade pannkakor. För några sekunder lät jag mig själv studera hans rörelser. Han drog handen genom håret flera gånger under processen. Sedan rynkade jag pannan, han var ensam. Vart är de andra?
Justin la den sista pannkakan på tallriken samtidigt som min blick hittade klockan, 10.00. Det förklarar saken – ingen av dom är morgonmänniska så de ligger säkert i sina sängar nu och snarkar högt.
Jag fnittrade till av min egen tanke vilket fick Justins uppmärksamhet att hamna på mig.
”Hur länge har du stått där?” frågade han med ett leende.
”Vad gott det luktar.” sa jag och undvek hans fråga. Han skulle säkert tro att jag var knäpp om jag berättade att jag stod där ganska länge och bara kollade på honom.
”Försöker du undvika frågan?” frågade han och gissade sig rätt till mina tankar.
”Kanske.” sa jag och gick fram till honom.
Någon meter var det emellan oss när Justin tog tag i mina händer och drog mig in till hans varma famn. Avståndet mellan oss var minimalt och han släppte mina händer - som jag höjde tills hans axlar - för att lägga armarna runt min midja istället. Han närmade sitt ansikte mot mitt och nuddade med sina läppar mot mina.


Varför kysser han mig inte? Jag var desperat av att känna hans läppar mot mina.
”Hur länge?” andades han fram mot mina läppar.
”Ett tag.” andades jag tillbaka.
Han verkade inte nöja sig med mitt svar men jag såg hur lusten av att kyssa mig brann i hans ögon. Det slutade med att jag fick min kyss och han fick ett halvt svar. Jag himlade med ögonen tanken.
”Här står ni och myser?” Chaz röst avbröt oss och jag kände hur irritation över hans närvaro växte i min kropp.
Justin suckade bara innan han släppte mig. Dukat var det redan så det var bara att sitta ner och hugga in.
Efter ett tag kom Nicki och Ryan in till köket.
Alla berömde Justin för pannkakorna och han tackade.
”Vad hittar vi på idag då?” frågade Chaz när han ätit klart. Jag hade tappat räkningen efter 5. Matälskare rörde det sig i mitt huvud.
”Kan vi inte gå på shopping. Jag behöver nya kläder.” sa Nicki.

Sagt och gjort. Vi klev ut ur bilen och började gå längst trottoaren. Kenny och Jacob var med oss.
Fotoälskaren Nicki var hade hon henne kamera hängandes runt halsen och var beredd att fånga varje speciell ögonblick.
Kenny gick på gängets högra sida medans Jacob gick på våran vänstra sida.
Det kliade i fingrarna av att hålla Justins hand men det var inte lätt med paparazzoerna som lurade i varje hörn. Man vet aldrig hur mycket median förvred sanning nästa dag.
Nicki drog mig framåt lite innan hon vände sig om med kameran i högsta hugg.
"Smile!"




Blev väldigt nöjd med slutet och kökscenen måste jag säga.
Kommentera nu babes!! ♥

Comments
POSTAT AV: Emelie

Jätte bra! <3

POSTAT: 2013-03-02 / KLOCKAN: 09:35:45 / URL: http://Http://bieberrstorys.blogg.se



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:






Trackback