KATEGORI: Länkbyten

Länkbyte med MyBieberLoveStorys

 



 

Mammas ansikte såg så fridfullt ut där hon låg helt ovetande om allt som snart skulle ske, egentligen skulle inget hända med henne, inte egentligen. Men om jag kände min mor rätt skulle hon skadas lika mycket av det här som jag. Jag önskade bara att hon inte skulle hata mig föralltid. Jag hade lämnat en liten lapp under hennes kudde, där stod det hur mycket jag älskade henne. Hur mycket hon betydde, allt jag någonsin velat skriva henne stod på ett litet kort. Det var egentligen för liten plats, men jag ville inte skriva en roman till henne. Hon förstod hur mycket jag älskade henne, även fast det stod på en för liten yta. Jag höjde handen för att smeka hennes kind och kysste den sedan, mjukt, för att hon inte skulle vakna. Jag reste mig upp och drog ett djupt andetag. Jag kunde känna tårarna trycka i ögonen.

 Jag gick runt sängen och studerade min fars ansikte. Jeremy. Jag hoppades på att han inte skulle ta det lika hårt som mamma. Att hon skulle så upp för henne och hjälpa henne, stötta henne helt enkelt. Ett papper låg under hans kudde, den skrev allt han skulle göra, stötta henne, stå upp för henne, finnas där, hjälpa henne att glömma mig. Hjälpa henne med allt, lägga sin sorg åt sidan, inte gråta när ingen såg på. Och förlåta mig. Han var tvungen att förlåta mig. De fick hata mig, alla fick hata mig. Om de ville använda den metoden för att komma över mig, gav jag de tillståndet att hata mig. Så mycket de ville. Jag lutade mig ner och placerade en lätt kyss på pappas panna.

 ”Jag älskar er. Förlåt.”


Där var en liten del ut Ebbas fantastiska novell. Vi har redan gjort ett länkbyte med nu gör vi ett till! :P
Klicka här eller på bilden för att komma till hennes blogg - och om ni inte gör det, så missar ni en väldigt speciell novell. ♥

 


Comments
POSTAT AV: biebersfru

Vill du göra länkbyte? vill ha i inlägg och meny svara på min blogg

POSTAT: 2013-06-03 / KLOCKAN: 22:35:10 / URL: http://justinnovell.devote.se



POSTAT AV: biebersfru

har bara 15-22 besökare om dagen

POSTAT: 2013-06-03 / KLOCKAN: 22:48:34 / URL: http://justinnovell.devote.se



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:






Trackback