KATEGORI: Länkbyten

Länkbyte med Justtwitter

 
Tiffany var en gång i tiden en av Justins absolut bästa vänner som när dom var små hade planer på att styra världen tillsammans. Men allt det där förändrades när Justin blev känd och allt annat som en gång var viktigt glömdes bort. Justin fick ingen tid att komma tillbaka att träffa hennes så ofta och det blev istället att dom tappa kontakten helt, eller det är i alla fall vad Justin tror att anledningen är. Men helt plötsligt när Justin har en paus från sin karriär bestämmer sig Justins mamma att det är dags att hälsa på hennes gamla kompis som är ingen mindre än Tiffanys mamma. Gamla känslor som en gång funnits där eller kanske aldrig försvann bubblas återigen upp till ytan och även om dom inte pratat på länge är det henne som han vänder till sig när det plötsligt händer något i hans liv och snart leder allting till en olycka. En olycka som ser till att allting förändras på mindre än bara en sekund och kommer förändra världen totalt.
Jag har läst hennes tidigare noveller och dom var helt grymma - sedan utan någon anledningen slutade jag.
Men jag har planer på att börja igen och läsa hennes nya novell "Memories can come and go." Enligt mig verkar den superbra och om ni också tycker det så borde ni checka in Emelies blogg! 
Klicka här eller på bilden för att komma till bloggen! :)♥

Comments
Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:






Trackback