KATEGORI: ✔ 2.Blue Moon

Handling - Blue Moon (fantasynovell)

Scarlett Johansson och hennes lillebror, Lucas Johansson, förlorade sida föräldrar i en bilolycka när de var 14 och 13 år. Detta krossade båda och ledde till droger, sprit och fester. Men när Rick hittar dem en kall vinterkväll, fem år senare, med varsin ölburk och cigarett i handen, vänder allting och de hör inte längre till dom vanliga människorna. Dom två syskonen får en ny familj, nya mål att uppnå, nya uppgifter, men framförallt nya uppdrag.. De välkomnas till en ny värld – månens värld. 

Justin Bieber, skolans kriminell. Ledare i gänget. Killen som inte bryr sig om någonting.
Dagarna består av - förvånansvärt - av skolan medans nätterna är motsatsen – fester , droger, sprit och tjejer. Han är jagad av många men ingen lyckas att fälla ner honom.

Vad händer när Scarletts och Justins vägar korsas? Ta reda på det genom att läsa Blue Moon. 


Som rubriken säger kommer detta vara en fantasynovell :D
Justin och Scarlett är huvudkaraktärerna, men självklart kommer det komma flera personer in. Snart kommer det komma ett inlägg med karaktärerna -  och bli inte förvånade om något konstigt kommer in. :P
Jag bestämde mig för att inte avslöja så mycket, mest pågrund av att det inte var lätt att skriva handlingen utan att avslöja hela berättelsen men också för att jag vill hålla det så spännande som möjligt för er! :)
Låter det lilla handling ni läst bra? Ge mig alla era åsikter! ♥


Comments
POSTAT AV: CelinePilkvist

låter super tycker jag! :)

Svar: Kul att du gillar den. :)
Celeb Novell

POSTAT: 2013-06-23 / KLOCKAN: 20:08:55 /



POSTAT AV: Emmaaa

den här novellen värkar skit bra! När kommer första kapitlet? :) kram

Svar: Kul att du gillade den, det kommer komma upp en prolog imorgon. :)
Celeb Novell

POSTAT: 2013-06-23 / KLOCKAN: 20:08:56 /



POSTAT AV: Emelie

Låter bra! :)

Svar: Kul att du gillar den. :)
Celeb Novell

POSTAT: 2013-06-23 / KLOCKAN: 21:22:31 / URL: http://bieberrstorys.blogg.se



POSTAT AV: Nelly

Skit bra! När kommer första kapitlet ? Snälla svara

Svar: Det kommer komma en prolog imorgon! :)
Celeb Novell

POSTAT: 2013-06-23 / KLOCKAN: 21:46:06 /



POSTAT AV: Ebba

Omg den verkar ASBRA! :D ska lätt fortsätta läsa! <3

Svar: Aww, kul att du gillade den! :)
Celeb Novell

POSTAT: 2013-06-23 / KLOCKAN: 22:02:55 / URL: http://mybieberlovestorys.blogg.se



POSTAT AV: Ida

Det låter jätte bra!! Värkar dom att det kommer bli en toppen novell!

POSTAT: 2013-06-23 / KLOCKAN: 23:11:31 / URL: http://Imanangel.devote.se



POSTAT AV: Anonym

Låter bra! Längtar till första kapitlet/prolog!!

POSTAT: 2013-06-24 / KLOCKAN: 00:26:15 /



POSTAT AV: Thilda

Asså den låter riktigt bra och jag älskar noveller där justin inte är känd och är en bad boy, det händer ofta lite mer i såna noveller! Så jag längtar verkligen till första kapitlet ! :D

POSTAT: 2013-06-24 / KLOCKAN: 11:32:43 /



POSTAT AV: Biebertimez

LÅTER UTMÄRKT TROR FAKTIST SKA TA OCH BÖRJA LÄSA DIN BLOGG!!, skulle du vilja göra länkbyte kommentera på nån av mina inlägg ifall du vill:)

POSTAT: 2013-06-24 / KLOCKAN: 14:31:32 / URL: http://biebertimez.blogg.se



POSTAT AV: Maria :*

Låter jätte bra!

POSTAT: 2013-06-24 / KLOCKAN: 14:51:40 /



POSTAT AV: Biebertimez

Tyvärr så kan vi inte då för jag har bara 17 o det e därför jag ville men om din fråga jag kommer faktist ihåg att jag hade två stycken och att jag ofta köpte PRO eller vad det var. Kan kolla upp om du vill så kanske du kan få den för jag vill inte h min:)

POSTAT: 2013-06-24 / KLOCKAN: 15:21:35 /



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:






Trackback