KATEGORI: ✔ 1.Love never dies

Kapitel 14 - The truth

Previously:
”Gör det fortfarande o..-?”
Han tryckte sina läppar mot mina. Jag kunde verkligen inte göra något annat än att kyssa honom tillbaka. Hans mjuka läppar masserade mina och kyssen övergick snabbt till hångel.
Vi fick avsluta våran mysstund eftersom båda behövde hämta andan.
”Jag har alltid velat göra det där.” sa han efter ett tag.
”Jag med.” sa jag och kysste honom på munnen.
”God natt shawty.” sa han.
”God natt Justin.” sa jag och la mig på hans bröstkorg.

Nästa morgon vaknade jag av solen strålar. Jag kollade till höger och såg att Justin låg där och sov. Jag kollade på honom, han såg verkligen söt ut. Jag gick försiktigt upp ur sängen för att hämta en handduk och gå till badrummet. Jag la även fram en handduk till Justin så han slapp fråga om det sen. Väl inne i badrummet så tog jag av mig kläderna och gick in i duschen. Jag kände mig så äcklig sen David rörde mig sist. Jag tvättade både håret och kroppen noga. När jag var klar torkade jag mig och smörjde in kroppen med Body lotion. När jag kom ut såg jag att Justin fortfarande sov så jag stod och kollade på honom.
”Varför stirrar du?” mumlade han och jag hoppade till.
”Du ser så söt ut.”
Han vände sig mot mig och stirrade på min kropp, då kom jag på att jag fortfarande har handduken runt mig. Jag rodnade till och skyndade mig till min WIC för att sätta på mig ett par mjukisbyxor och en knallrosa linne.
När jag kom ut igen gick jag till sängen där jag satte mig och smekte Justin över armen.
”God morgon.” sa han och kollade på mig.
”God morgon, sovit gott?”
”Sover alltid bra när du finns i närheten.”
Jag rodnade men vände inte bort ansiktet.
”Notera att detta var första gången.” sa jag.
Helt plötsligt drog han mig över sig och tryckte sina läppar mot mina. Jag var inte sen med att besvara kyssen. Handduken som jag hade som en turban på huvudet ramlade ner och vattendropparna rann ner på Justin.
Han skrek till och hoppade upp ur sängen, jag vek mig av skratt i sängen.
”Du kommer ångra att du skrattade åt mig.” sa han och hämtade handduken jag hade lagt fram och gick in till duschen.
Han kom ut  10 minuter senare med handuken runt höften. Min blick fastnade på hans mage. Damn, killen kunde träna. Eftersom han inte hade ombyte med sig så satte han på sig det han hade igår. Han tog med sig sina boxershorts och jeans och gick till badrummet. När han kom ut retade han mig till max genom att sätta på sig tröjan väldigt sakta. När han var klar kom han fram till mig med ett roande blick i ansiktet.
”Du skulle aldrig våga att kittla mig.” sa jag skräckslaget.
”Är du säker?” frågade han retligt innan han sprang fram till sängen och började kittla mig. Jag skrek, sparkade och skrattade men han slutade inte.
”Säg Justin är sexigast!”
”Aldrig!” skrek jag och han fortsatte att kittla mig.
”Okej, okej, Justin är sexigast.” jag andades ut när han äntligen slutade.
Ska vi gå och äta frukost sa jag och slängde en blick på klockan, 12.45.
Han nickade och vi gick ner. Familjen satt vid TV:n men vände sig om när de såg oss. De blev förvånade av att Justin var med men kommenterade inte saken.
”God morgon.” sa mamma och pappa.
Vi svarade ett enkelt god morgon tillbaka innan vi gick till köket där det stod en tallrik pannkakor på bordet. Jag och Justin började hugga in direkt.
När vi ätit klart, diskade och torkade vi efter oss. Vi tackade mamma när vi gick upp för trappan till mitt rum.
”Vad ska vi göra idag då?” frågade jag Justin som slängt sig i min säng.
”Jag ska va..-” han blev avbruten av min mobil som ringde.
Jag hämtade den och la den mot örat.
”Lina.”
”Nicki här. Jag saknar dig så mycket." tjöt hon.
”Aw, jag saknar dig också, Hur mår du?”
”Bra, livet går på och jag och Chaz har blivit tightare. Men jag måste gå så vi syns senare. Hejdå.”
”Hejdå.” log jag.
Justin kollade undrande på mig men jag sa bara att det var Nicki. han nickade som svars.

Justin var tvungen att gå hem efter ett tag för han hade ärenden att göra. Det lät som om han var nervös men jag struntade i hans bussiness.

På kvällen satt jag på min säng med en Ben & Jerrys i handen och kollade på ”The Notebook.” Tårarna rann oavbrutet ner från mina kinder.
Jag måste ha somnat efter ett tag för nästa morgon när jag vaknade var det för att mamma skakade om mig.
”Gumman vakna, du hade glömt att sätta på larmen så du har ungefär 45 minuter på dig innan du börjar.” sa hon stressad.
Jag hoppade upp ur sängen och skyndade mig till badrummet. Jag struntade i att duscha för jag visste att jag inte skulle hinna så istället tvättade jag ansiktet väldigt noga och borstade tänderna. När jag gick in till min WIC hade jag ingen aning om vad jag skulle sätta på mig och när jag kollade ut från fönstret så såg jag att det var mulet. Jag drog fram ett par vita trasiga jeans, en grå tröja med en smileys på och till det tog jag ett par vita sneakers. Jag skyndade mig tillbaka till badrummet där jag kammade igenom håret och sminkade mig innan jag sprang ner till köket och åt en snabb frukost, som bestod av en smörgås och en glas apelsinjuice.

5 minuter kvar tills vi skulle börja stod jag med andan i halsen vid klassrummet. Nellie hade slutit upp vid min sida precis när jag kom in till skolbyggnaden. Jag såg Jake och David komma mot oss. Jag sa en snabb hej till Jake och struntade i David till 100%.
Han sökte min blick men jag ignorerade den bara.
Första lektionen var avklarad och jag skyndade mig till mitt skåp, jag orkade inte med David som hängde efter mig. När jag hade låst skåpet hörde jag Davids röst bakom mig.
”Får jag prata med dig själv?”
Jag suckade men nickade innan jag följde med honom till ett avskilt ställe. Jag gjorde en gest åt honom så han skulle börja prata.
”Jag tror Justin och Selena är tillsammans igen.”
Jag skrattade bara.
”Du har en massa sätt att ta tillbaka din ex-flickvän på och du börjar med att berätta en lögn?” jag skrattade till igen.
”Jag ljuger inte, jag kan bevisa det för dig idag efter skolan.”
”Visst.” Justin skulle aldrig göra så mot mig, det visste jag. Men ändå kunde jag inte låta bli att vara rädd.

Dagen var äntligen klar och vi satt i min Porsche på väg till en park som David har sagt att han har sett Selena och Justin i. Vi hoppade ur bilen när vi var framme. Det var verkligen vackert, bänkarna som stod bredvid sjön och själva naturen men vad jag såg så var det öde där och jag undrar om David bara lurade mig. Jag blev genast arg och skulle skrika på honom men skriket fastnade i halsen när jag såg sanningen

Vad tycker ni?
Kommentera.

Comments
POSTAT AV: Emelie

Omg, sjukt bra! <3

POSTAT: 2013-01-11 / KLOCKAN: 00:05:02 / URL: http://Http://bieberrstorys.blogg.se



POSTAT AV: Sandra Eriksson

SJUKT BRA!

POSTAT: 2013-01-11 / KLOCKAN: 22:12:36 / URL: http://sandraerikssons.blogg.se/



POSTAT AV: Manar

Skiiitbra!! :D
Mermermer! ♥♥

POSTAT: 2013-01-12 / KLOCKAN: 18:17:45 /



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:






Trackback