KATEGORI: ✔ 1.Love never dies

Kapitel 13 - Pain in my ass


Previously:

Hennes klackskor klickade mot marken när vi gick mot salen där partyt skulle hållas. 
Musiken dunkade i huvudet men vi fortsatte att dansa. Det enda jag druckit var vatten och Linahade väl inte heller druckit nånting mer än en cider. Selena hade försvunnit efter ett tags klängande på mig. David hade jag inte heller sett nånting mer av än när han ”välkomnande” Lina med en kyss. Jag höll på att spy.
”Ska vi gå ut?” skrek jag och Justin nickade.
Jag tog Justins hand och drog med honom till dörren. Det känns precis som för tre år sen när jag och han var på festen. Våran sista kväll.
Vi hade gått ett tag tills vi hörde ljud av nån som stönade. 
”Jag chansar på att det är Selena.” sa jag.
”Vi kollar.” sa Justin och vi följde stönljudet.
”Har ni trevligt?” sa jag stelt


Selena som stod med ryggen mot väggen puttade David ifrån sig. Båda såg förvånade ut när de såg mig och Justin.
”Det är inte som du tror Justin.” sa Selena och struntade helt i att jag stod mellan henne och Justin.
”Snälla babe jag skulle inte göra så mot dig, förlåt mig. Du är den enda för mig.” sa David och kramade om mig. Han luktade absolut inte alkohol så han kunde inte skylla på att han var full imorgon. Suprising? Not really.
Jag hade värsta huvudvärken och Selenas gnällande bakom mig, David som kom med ursäkt på ursäkt och musiken gjorde ju inte allt bättre.
”Håll käften för helvete.” skrek jag.
Selena och David spärrade upp ögonen av mitt plötsliga utbrott. Justin rörde inte en min.
”Babe är du okej?” frågade David.
”Håll käften för fan. Tror du inte jag visste att du var otrogen. Ända sen den dagen jag såg dig och den där slampan…” jag nickade på Selena ”…kysstes vid MIN pool i MITT hus så hade jag lust att slå ihjäl dig. Det skulle inte förvåna mig om du hade ett förflutet med henne som har börjat komma upp till ytan. Du är bara pain in my ass. Hur fan kunde jag gilla dig?”
”Och du.” sa jag och vände mig mot Selena som såg helt skrämd ut fast det brydde jag inte mig ett skit om.
”Om jag någonsin får se dig igen så kan du räkna med att det inte blir ett trevlig stund.” Jag tog ett djupt andetag och masserade mina tinningar. Jag hade helt glömt bort att Justin stod med oss tills han öppnande munnen och började skälla på Selena.
”Du skriker inte så mot henne.” sa David och ställde sig i en skyddande position framför Selena.
”Och vad fan har du med att göra?” sa Justin som verkligen inte var på humör.
David svarade inte utan bara höjde knytnäven och slog ett hårt slag mot Justins högra kind.
”Vad fan är ditt problem?” skrek jag till David och satte mig på huk bredvid Justin.
”Du är mitt problem.”
”Ursäkta?” sa jag och ställde mig upp.
”Du hörde mig.”
Innan jag hann reagera satte han sig ner och höll sig för magen.
”Vi går innan nån ser oss.” sa Justin känslolöst och drog mig till hans bil.
Han snubblade till precis vid bilen men som tur hann han ta tag i bildörren.
”Ska jag köra?” frågade jag honom och hjälpte honom in till bilen.
Han gav mig nycklarna och jag sprang till förarsidan för att sätta mig och starta bilen så vi kom bort från den där jävla festen så fort som möjligt.
”Ta det lugnt med gasen nästa gång.” sa Justin när vi var framme hemma hos mig och skrattade men grimaserade sen.
”Gör det ont?” frågade jag och smekte hans kind där en blåmärkte prydde.
Han såg verkligen inte ut att må bra. Det rann blod från näsan och överläppen och så blåmärket på kinden.
Jag hjälpte honom in till huset. Jag skyndade mig att sätta honom i soffan och gick till köket för att tvätta händerna innan jag gjorde nånting annat. När jag skulle gå ut så fastande min blick på en lapp som låg på bordet.

Hej gumman det blev krissituation så jag och pappa fick åka på affärsresa och kommer hem om två dagar alltså på måndag. Du får gärna ha kompisar som sover över så du inte blir själv.Mel är hos mormor och morfar så henne behöver du inte oroa dig för.
Älskar dig, mamma.

Jag slängde lappen i soptunnan innan jag gick till Justin för att dra honom till badrummet. Väl framme satte han sig på toalettlocket och jag tog en handduk som jag baddade hans ansikte med. Få tårar rann från hans öga så jag tog en paus och slängde armarna om honom.
”Förlåt men jag måste göra det.”
Han nickade och jag fortsatte. När jag hade rengjort hans ansikte for min blick ner till hans hand. Den var helt mörkbultad.
”Hur hårt slog du?” sa jag och tårarna började rinna.
”Det är okej.” sa han och försökte torka tårarna.
Jag skakade bara på huvudet och tog fram bandage som jag snurrade några varv runt hans hand och tejpade det så det inte skulle bli löst.
Jag hjälpte honom till mitt rum där han fick sova på min säng. Jag var på väg att gå ut när hans hesa röst avbröt mig.
”Vart ska du?” frågade han.
”Till mina föräldrars rum.”
”Sov med mig.” sa han och klappade på platsen bredvid sig.
Jag nickade innan jag bytte om till en pyjamas och tvätta bort sminket. När jag var klar gick jag och la mig bredvid honom.
”Gör det fortfarande o..-?”
Han tryckte sina läppar mot mina. Jag kunde verkligen inte göra något annat än att kyssa honom tillbaka. Hans mjuka läppar masserade mina och kyssen övergick snabbt till hångel.


Vi fick avsluta våran mysstund eftersom båda behövde hämta andan.
”Jag har alltid velat göra det där.” sa han efter ett tag.
”Jag med.” sa jag och kysste honom på munnen.
”God natt shawty.” sa han.
”God natt Justin.” sa jag och la mig på hans bröstkorg.


Blev inte lika långt som alla andra kapitel men jag hade verkligen bråttom.
Hoppas ni gillar det.
Kommentera.


Comments
POSTAT AV: Fanny

Meeeeeeeer :D

POSTAT: 2013-01-09 / KLOCKAN: 19:27:09 / URL: http://juustinbiiebernovell.blogg.se



POSTAT AV: Emelie

Jätte bra! <3

POSTAT: 2013-01-09 / KLOCKAN: 21:26:39 / URL: http://bieberrstorys.blogg.se



POSTAT AV: bella

Give me more!! NOW :D <3

POSTAT: 2013-01-09 / KLOCKAN: 22:25:26 /



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:






Trackback