KATEGORI: Svar på tal

Svar på tal


Jag har inte direkt någon handling till novellerna än. Men jag tänkte mig en kriminell novell om Justin och såklart någon tjej & en novell där Justin inte kommer vara känd utan går i en vanlig skola och där får han intressen för en tjej men tjejen får inte ha någon pojkvän - förbjuden kärlek om man ska vara jätte noga. Jag har kommit på vissa scener men som sagt så har jag inte direkt någon handling till någon av novellerna just nu.
När jag är klar med LND så får ni vara med och rösta på någon av novellerna men tills dess kanske jag har andra ideér.
Hoppas du fick svar på din fråga nu! =)

Comments
POSTAT AV: Jenna

Jag har 2 frågor:
1. När tror du att LND är klar (tidsmässigt t ex 2 veckor).
2.när kommer nästa kapitel upp?

POSTAT: 2013-02-28 / KLOCKAN: 20:50:14 /



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:






Trackback