KATEGORI: ✔ 1.Love never dies

Kapitel 29 - Truth or Dare

Previously:
”Förstör inte din röst och skrik inte för mycket bara för att du inte är under min uppsikt.”
Jag nickade ännu en gång och leendet växte sig tillbaka på mina läppar.
”Vi är klara för idag så nu kan ni åka hem så syns vi igen om några dagar. Hejdå.”
Jag och Nicki sa ett varsitt hejdå innan vi studsade ut ur rummet med Liam efter oss.

Yes, advokaten var klart så nu var det bara att berätta för Lina, men inte ikväll.
Vi ska bara ha roligt och allmänt mysigt ikväll. Den positiva känslan som jag hade inuti mig gick inte att beskriva.


 



När vi kom hem från studion så satt killarna redan i soffan i väntan av oss, antar jag.
Justin öppnade sin famn och utan att tveka satte jag mig i hans knä och tryckte sina läppar mot hans. Mina händer smekte han muskulösa armar.


Hans händer som redan låg runt midja sänkte sig till min rumpa där han klämde till, vilket orsakade ett stön från min mun.
”Hej babe.” viskade han hest och avslutade kyssen.
Hans röst gav mig gåshud över hela armarna – killen vet inte vad han gör med mig.
”Hej.” viskade jag tillbaka och kollade kärleksfullt på honom.
En harkling fick mig att kolla upp. Pappa stod vid soffan med höjda ögonbryn och kollade roat mot oss.
Jag reste mig upp och gick fram till honom för att pussa honom på kinden.
”Hej pappa.” sa jag med sockersöt röst.
”Hej på dig med unga dam, du och jag ska ha ett snack lite längre fram i veckan.” sa han och vände sig om.
Mitt heliumblod steg vilket orsakade en tomatröd ansikte.
Justin och company satt i soffan, skrattade och kollade retsamt på mig. Jag viftade bort det som just hände med handen och gick till soffan för att sätta mig i Justins knä igen – fast denna gång med ryggen emot honom.
”Ey Biebs? Kan inte vi åka hem till dig och sova över där allihop – för vad jag förstod skulle vi vara själva.” frågade Chaz och vickade lite på ögonbrynen.
”Perv!” skrek jag och Nicki i mun på varandra - utan att tänka på att pappa var ett rum ifrån oss - och kastade varsin prydnadskudde på honom.
Killarna skrattade.
”Visst, har inte något emot det.” sa Justin och jag kände hur han lutade fram sitt ansiktet till min hals.
Hans varma andetag gav mig gåshud. Några ömma och varma kyssar var allt jag fick innan han lutade sig tillbaka mot ryggstödet som om inget hade hänt. Av den lilla gesten blev jag upphetsad och ville genast ha mer men jag stoppade mig själv i sista sekund.
”Du kommer få igen.” viskade jag istället och han skrattade.
Killarna pratade om hockey medan jag och Nicki satt tysta och försökte hänga med. Till slut blev mitt tålamod slut och jag reste mig. Nicki uppfattade min nickning innan hon också reste sig och vi gick tillsammans till köket där pappa och Mel satt. Mel hade fullt med yoghurt runt hela munnen.
”Pappa?”
Han kollade upp och log frågandes.
Snälla säg ja.
”FårjagochNickisovahosJustin?” rabblade jag upp.
”En gång till tack och mer sakta.” sa pappa och jag stönade.
”Får jag och Nicki sova hos Justin?”
Han fick den där rynkan i pannan som ofta betydde ett bestämt ”nej” och jag svalde hårt.
”Okej.” sa han till slut.
”Men!  Du är ung och jag och din mamma är rädda om dig så gör inget du kommer ångra.”
Jag kollade frågandes på honom och han suckade.
”Se till att skydda dig.” förtydligade han och kollade bedjande på mig.
”Oh my god.” viskade jag och nickade stumt. Hade min pappa sagt det där?
Nicki stod lika ordlöst bredvid mig och vi vände på klacken för att gå ut men pappas stränga röst avbröt oss.
”Det gäller även dig också Nicki.” sa han och Nickis ansikte blev knallrött – undrar hur mitt såg ut?
Hon vände sig om och nickade innan vi båda skyndade oss ut ur köket innan pappa kom på något mer pinsamt att säga.
Vi skyndade oss upp till mitt rum för att packa ner kläder, tandborste, smink och allt sånt där nödvändigt.
Efter kanske en kvart var vi klara och tog våra väskor och gick tillbaka till killarna.
”Vart tog ni vägen?” frågade Justin förvånat.
”Packade och pratade med pappa.” svarade jag och hade inga idéer om att avslöja vad vi hade pratat om.
De nickade innan Ryan och Chaz gick upp till gästrummet för att hämta sina väskor innan vi gick ut till Justins bil.


                                                                                         Justins hus

Ryan och Nicki höll på för fullt i köket med att laga mat medans vi andra satt här och stirrade på TV. Varför de ville laga mat för hade jag ingen aning men jag tror de ville få en stund ensamma.
Lina satt halvt på soffan och halvt i min knä. Gossip girl som Lina hade tvingat oss att se var inte alls intressant. Jag började snart röra handen upp och ner på hennes arm samtidigt som jag borrade huvudet i hennes hår. Doft av jordgubbar fyllde mina näsborrar.  Jag lutade mig tillbaka och fortsatte kolla på programmet som inte hade någon handling.
Linas uppmärksamhet var 100% på TV:n så hon märkte nog inte ens att jag rörde på mig nyss.
Chaz gäspade högt och tydligt vilket smittade av sig. Linas ögon släppte äntligen TV:n och hon kollade på oss medans hon småskrattade.
Ljuv musik i mina öron.
Ryans rop om att maten var klar fick oss alla att rycka till. Benen kändes som gelé när jag ställde mig upp. De andra verkade tycka lika – Chaz böjde på benen medans Lina ställde sig på tå och tog upp armarna för att kunna sträcka på sig.
Vi gick stelt allihopa till köket och satte oss vid köksön för att äta. Om vi skulle äta i matsalen som låg i ett annat rum skulle det blir för mycket saker hit och dit. Ryan och Nicki var de första som satte sig ner medans vi andra försökte dra ut på ögonblicket att stå.
”Ska ni inte sitta ner?” frågade Nicki.
”Snart. Jag är så stel efter att ha suttit ner för länge.” sa Lina och sträckte på sig ännu en gång.

Stämningen runt bordet var pratsam och alla pratade med alla. Nån gång under måltiden la Lina sin hand på min lår och jag blev stel i hela kroppen. Hennes hand fortsatte mot mitt paket och jag knep ihop ögonen.
”Justin är du okej?” frågade Chaz och kollade med höjda ögonbryn mot mig.
Jag nickade bara för om jag öppnade munnen skulle inte vara bra.
Lina la sin hand på min skrev och jag tappade nästan gaffeln. Hon smekte mig några gånger innan hon från ingenstans slutade och tog bort handen.
”Hämnden är ljuv.” viskade hon i mitt öra.
Jag kollade med stora ögon mot henne innan jag sänkte min blick mot mitt stånd.
Varför gör hon såhär mot mig?

”Tack för maten.” sa jag till kockarna innan jag lutade mig bakåt och försökte andas utan att byxorna skulle sprängas.
Jag vet inte hur många portioner jag åt av köttfärssåsen och spagettin.
Nicki sa ett enkelt varsågod eftersom Ryan hade hela munnen full med mat.
Jag väntade tålmodigt tills alla hade ätit innan vi hjälptes åt att röja undan.



Vi gick alla och satte oss på sofforna i väntan på Justin som skulle fixa något.
Några minuter senare kom han tillbaka med en glasflaska och alla visste vad som rörde sig runt i hans hjärna. Vi satte oss på golvet och Justins satte sig bredvid mig. Chaz var den första som snurrade flaskan och den hamnade på Ryan.


”Sanning eller konsekvens?”
”Sanning.”
”Hm… vi börjar med något enkelt. Har du hånglat med fler än en person under en 24-timmarsperiod?”
Det tog flera sekunder innan han svarade.
Ja det har jag fast till min försvar var jag full.”
Jag såg ur ögonvrån hur Nickis leende bleknade.
Nu var det Ryans tur att snurra och den hamnade på Nicki.
”Sanning eller konka?”
Hon fundera en stund innan hon valde.
 ”Konka.”
”Kyss Lina med tunga och allt.”
Jag suckade, killarna och deras idiotiska tankar. Jag menar vad är så roligt med att två tjejer hånglar?
Nicki gav mig blicken ”slowmotion” och jag nickade.
Vi böjde oss framåt och hon la en hand på mitt huvud innan hon tryckte läpparna mot mina. Hennes tunga åkte in i mun och jag hörde hur Justin bussvisslade medans Ryan och Chaz hojtade som två idioter.
De fick en show på kanske 3 minuter vilket räckte och vi lutade oss bakåt.
Hennes tur att snurra och den hamnade på Chaz.
”Konka.” svarade han innan hon hunnit öppna munnen. Hennes ögonbrynen höjdes och hon kollade retsamt på honom.
”Skicka ett porr sms till en gammal flickvän.”
Han suckade och tog upp mobilen. Jag bad Justin att kolla att han verkligen skrev något.
När han var klar snurrade han flaskan och den landade på Justin.
”Konka.” svarade han snabbt.
”Varför ska jag vara den enda som tog sanning?” frågade Ryan och höjde händerna upp i luften.
”För att du är fegast babe.” sa Nicki och kysste honom snabbt.
Chaz tog till orda igen.
”Ge Lina ett sugmärke på något intimt ställe.”
Jag spärrade upp ögonen smått innan jag vände mig mot Justin som hade ett fundersamt ansiktsuttryck.  
”Dra upp tröjan.” sa han och jag gjorde som han sa.
Min magen var bar men han verkade inte nöjd och tillslut förstod jag vad han menade och drog av mig tröjan för att det skulle bli enklare för honom.
Nu satt jag där i bara bh på överdelen av min kropp med både Chaz och Justins blickar på mina bröst. Det kändes ganska obekvämt med Chaz blickar men Justins blickar brydde jag mig inte om.
Jag respekterade att Ryan inte var like hjärnlös och brydde sig om Nicki.
Justin böjde huvudet mot min bröst innan han började suga och nafsa försiktigt.
”Nöjd nu?” frågade jag och kollade på Chaz innan jag förflyttade blicken på märket som nu pyrde mitt vänstra bröst.
Han nickade och log triumferande.
Justin snurrade på flaskan och den hamnade på Nicki.
”Konka.”
”Jag ska vara snäll.” sa han och Nicki log tacksamt.
”Sitt i bh under hela kvällen.”
Hon nickade och tog av sig tröjan och snurrade sedan flaskan och den hamnade på mig.
Jag tog konka för att inte verka feg men inuti var jag orolig för vad hon hittar på.
”Ge Justin en lap dance i underkläder.”
Jag kollade bort mot Justin som satt och bet sig i läppen. Jag reste mig och gick bort till Justins stereo innan jag satte på hans egna låt ”Boyfriend.”
Justin reste sig och satte sig på soffan. Jag tog av mig kläderna på ett förförigt sätt och struntade i de andras blickar och började att röra höfterna sakta. Snabbt var Justins händer på mina höfter. Jag var väldigt vig så jag böjde på höfterna extra mycket och närmade mig snart Justins paket.
När låten var slut så slutade jag också och såg hur Justin hade fått stånd.
”Någon är visst upphetsad.” viskade jag i hans öra innan jag ställde mig upp igen och tog på mig kläderna.
Justin förflyttade sig snabbt till golvet där de andra satt och hade retsamma blickar och stora leenden på läpparna.
”Ni två skulle inte heller ha sett bättre ut.” sa han och tittade på Ryan och Chaz.
Deras leenden tonade bort och jag och Nicki brast ut i skratt. Justin drog mig in till sin famn och där satt jag under hela kvällen.
Leken blev tråkig efter ett tag så vi bestämde oss för att gå och sova. Klockan var snart ett på morgonen.

Efter att ha borstat tänderna, bytt om och sagt godnatt till alla kröp jag ner i sängen och väntade på att Justin skulle komma tillbaka från toaletten.
Jag vände och vred på mig i sängen tills Justin kom tillbaka och han överaskade mig genom att trycka sina varma mjuka läppar mot mina. 

Han la sig halvt över mig och lämnade blöta kyssar längst med min hals ner till nyckelbenet. Han kysste mig upp till halsen igen innan han avslutade allt med ett enkelt puss på kinden.
"Godnatt babe."
"Godnatt Justin." sa jag och la mig på hans bröst.


Jag tyckte ni förtjänade ett långt kapitel nu! ♥

Hur tror ni det kommer gå när han ska berätta för henne om polisen?
Kommentera ♥


Comments
POSTAT AV: Wilma

Super bra! Hoppas att nästa kapitel kommer snart!!!

POSTAT: 2013-02-27 / KLOCKAN: 18:32:21 /



POSTAT AV: Fanny

Jätte bra. Meeeeeeer :D

POSTAT: 2013-02-27 / KLOCKAN: 20:28:04 /



POSTAT AV: Emelie

As bra! <3

POSTAT: 2013-02-27 / KLOCKAN: 21:06:48 / URL: http://bieberrstorys.blogg.se



POSTAT AV: Sissi

Kan du skriva lite om dina nya ideer som du har till dina andra noveller som du ska skriva efter love never dies?

POSTAT: 2013-02-27 / KLOCKAN: 22:24:26 /



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:






Trackback