KATEGORI: ✔ 1.Love never dies

Kapitel 23 - Us

Previously:
”Vet fansen om att vi lever?” frågade jag och skrattade.
”Nej, jag har inte varit inne på twitter nånting under de senaste dagarna. Kanske det är dags nu.”
Jag nickade och han tog upp mobilen. 
Både min och Justins fans hade skrivit en massa gulliga saker.
Justin uppdaterade sin twitter och skrev ” Thank you for your support. Me and @LinaSmith is back on track again! #BELIEVE ”
Han la ner mobilen igen och kollade med en genomträngande blick på mig. Jag höjde handen och smekte hans kind. Han böjde ner huvudet sakta och tryckte sina mjuka läppar mot mina.


 

Jag visste inte om jag skulle ge honom en chans till. Han bröt mitt hjärta en gång, det kan inte hända igen. Men jag struntade i min bättre sida och höjde handen till hans nacke och tryckte honom om det ens gick närmare mig. Han läppar var så varma och jag ville bara ha mer. Hans tunga slickade mig på underläppen och bad om ingång till min mun, men det tillät jag inte bara för att reta honom. Jag kände verkligen hur jag retade gallfeber på honom, han kysste mig hårdare och till slut bröt jag ut i skratt vilket förstörde kyssen helt och hållet. Han lutade sig tillbaka med en sur min.
”Aw, blev the Biebs sur nu?” frågade jag med bebisröst.
”Vänta bara, du ska aldrig reta nån som heter Bieber i efternamn.”
”Så du menar att jag ska reta nån som inte heter Bieber i efternamn då.“ sa jag och låtsades fundera.
Hans min var obetalbar, han såg helt chockad ut och munnen var vidöppen, hela hans kropp blev stel. Det enda jag tänkte på var att hålla masken.
”Det sa jag inte.” sa han och lät sårad.
”Jag skojar bara med dig.” sa jag och kramade om honom.
Jag kände att han slappnade av och strök mig över armen. Jag vände upp huvudet mot honom och han kollade ner på mig.
”Jag klarar inte det här.” Jag blev chockad av vad han sa och att han blev allvarlig helt plötsligt.
”Klarar inte av vadå?” frågade jag oroligt.
”Oss.” sa han och nickade mot mig, jag kollade bara på honom.
”Jag vill ha dig mer än jag vill ha vatten, mat och luft. Det känns som om du är den enda som förstår mig och vet vilken situation jag är i. Varje morgon när jag vaknar tänker jag på dig och varje kväll när jag ska sova tänker jag på dig. Vet du att jag har affischer på dig i mitt rum bara för att kunna se dig? Ryan och Chaz blir ibland galna på mig för att jag bara pratar om dig. Jag gillar dig inte bara för vem du är utan för vem jag blir när jag är med dig. Jag vill kunna kalla dig min igen och jag lovar att jag aldrig kommer släppa dig igen.”
Jag satt helt still, chockad över hans lilla kärleksförklaring. Glädjen rusade i min kropp men jag kunde inte visa den på utsidan. Han tolkade min tystnad på ett helt fel sätt.
”Jag ska gå.” sa han och drog bort mina armar från hans kropp och började resa sig upp. Han tittade på allt som inte var mig.
”Jag gillar dig också.” viskade jag tyst och en tår rann från min kind.
Hans blick klistrade sig i min och det kändes som om vi kollade i varandras själar. Han kom fram till mig för att kyssa mig när dörren öppnades. Jag kände hur irritation steg när jag såg Ryan stå i dörröppningen med ett flin. Justin blev inte heller så glad. Han kollade bara mot mig och jag såg i hans ögon hur mycket han just nu ville stänga dörren mitt på näsan på Ryan.
”Sorry att förstöra eran mysstund men vi ska åka hem nu bro.” sa Ryan och kollade på Justins rygg och mig.
Jag tänkte resa mig för att krama om Justin men hans han la sin hand på min axel och tryckte ner mig i sängen igen.
”Jag stannar här inatt.” Jag log mot honom och hans bruna ögon tindrade.
Ryan nickade och gick in i rummet för att sitta i stolen. Justin vände sin huvud mot honom och höjde på ögonbrynen och kollade undrande på Ryan som hade halat ner i stolen.
”Då stannar jag också här.” sa han och flinade.
”Du skojar?” nästan skrek Justin.
”Haha, chilla bro. Jag skojade bara.” han reste sig upp och gick fram för att göra ett handslag med Justin som han stelt besvarade och sedan kom han fram till mig.
”Krya på dig nu.” sa han och avlutade kramen för att gå till dörren.
” See you tomorrow.” sa han, jag och Justin svarade med varsitt simpelt hejdå.
”Så vad sa du innan han kom in och förstörde hela stunden?” sa Justin och kollade på mig och bet sig löst i läppen. Jag skulle vara dum om jag sa att det inte såg sexigt ut.
”Jag gillar dig också.” sa jag och kollade åt sidan. Jag kände hur han skrattade bredvid mig.
Justin la sin hand under min haka och vände mitt ansikte mot hans. Hans ansikte utstrålade lycka. Jag hann inte reagera nånting mer förrän hans läppar trycktes mot mina ännu en gång. Han bad om ingång igen och denna gång tillät jag honom. Våra tungor dansade med varandra och han satte sig i sängen och la sig lite halvt över mig. Smärtan i revbenen gjorde ont men hans läppar tog över min hjärna så jag inte kunde tänka nånting annat. Mina händer höjdes till hans hår och jag drog fingrarna igenom den. Han stönade lite mot mina läppar. Hans höjdes höjden till min ljumske och vidare till min rumpa. Han klämde till och jag släppte ut ett litet stön. Jag fick tillslut avsluta kyssen för att hämta andan men han fortsatte kyssa mig på halsen.


”Justin?”
Han mm-ade.
”Vi kanske ska sluta innan nån hinner skjuta upp dörren.” sa jag och skrattade.
Jag kände hur han sprack upp i ett leende innan han slutade kyssa mig på halsen och lyfte upp sitt huvud.


Jag suger på att skriva kärleksförklaringar, har jag märkt nu. xD
You like it?
Kommentera babes ♥♥
Nu ska jag gå bort från datorn för att packa kläder för att vi ska åka till Göteborg imorgon och kommer tillbaka på söndag. Vi har studiedag imorgon och jag tänkte bomba med kapitel men tyvärr gick det inte. =(


Comments
POSTAT AV: vickan

HAHA skit bra :*

POSTAT: 2013-02-07 / KLOCKAN: 20:04:47 /



POSTAT AV: Emelie

Jätte bra! <3

POSTAT: 2013-02-07 / KLOCKAN: 20:56:51 / URL: http://bieberrstorys.blogg.se



POSTAT AV: Gabriella

Jättebra, jag har precis börjat läsa novellen och den är verkligen superbra, läs gärna min också (såklart handlar den om Justin)
;)

Http://swagstories.blogg.se

POSTAT: 2013-02-08 / KLOCKAN: 14:22:43 /



POSTAT AV: aya

mmmmeerr! <3

POSTAT: 2013-02-09 / KLOCKAN: 22:35:37 /



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:






Trackback