KATEGORI: From me

Info + länkbyte

 




Everything is possible!
Mitt namn är Jazzlyn och är 17 år gammal. Sedan jag varit liten har jag velat ha en storbror, men det skulle aldrig hända! Mina föräldrar har aldrig gett mig den kärleken de gr till min midre åriga syster Melissa! Det känns som om de bara älskar henne mer än mig, brukar inte föräldrar älska sina barn lika mycket?
Men en dag så hände det något som ingen berättat för mig. hur kommer det gå för Jazzlyn som vill ha en storebror? Vad är det ingen berättat för henne?
En alldeles nystartad novell - som jag tycker ni borde checka in. Klicka här eller på bilden för att komma till bloggen. :)
 

Comments
POSTAT AV: Ylva 😇

Okej😘
Lycka till sötfiaaaaaaaa! 💩

POSTAT: 2013-12-11 / KLOCKAN: 21:12:43 /



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:






Trackback