KATEGORI: Svar på tal

Svar på tal


 
1. Nej, jag fick tyvärr inte tag på biljetter. :(
2. Den frågan är riktigt svår för mig att svara på för det varierar hela tiden. Men något jag vill bli nu är nog polis.
3.Jag har inte börjat skriva på den än så jag vet inte. 
4. Uppdateringen kommer nog bli ganska dålig för jag har lyckats dra på mig en förkylning. Men minst 2 kapitel kommer det troligen komma ut den här veckan.
5. Det känns lite onödigt om jag ska vara ärlig för jag har både Facebook, instagram och bloggen där ni kan sställa frågor!

Känns som väldigt deprimerande svar allt det där. =P
Men jag hoppas du fick svar på dina frågor!

Comments
POSTAT AV: Anonym

Heej, råkade se att du inte har biljetter till Justins konsert! O det är så att jag har en som jag ska sälja till den 23/4 om du är intreserad!!! (För jag fick tag på en gratis biljett av min mammas jobb ist så det är inget fel på biljetten) men du kan ju kika mig: Elize.jansson Tacktack<3333

POSTAT: 2013-04-15 / KLOCKAN: 21:51:03 /



POSTAT AV: Agi

Globen ska sälja imorgon igen kl. 12 :D fast vet inte om du går i 9:an och ska ha nationella men... jaja hoppas du får biljetter :*

POSTAT: 2013-04-15 / KLOCKAN: 21:56:27 /



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:






Trackback