KATEGORI: From me

Never knew a girl could be so god damn cold

Ni kan kommentera mer på förra kapitlet. Jag har över 80 läsare dagligen och så kommenterar bara 6 stycken. Nu vill jag inte vara typen som aldrig blir nöjd eller så men jag kämpar med kapitlerna och vill ha lite åsikter och sånt om dom. ♥

Fick en fråga i en kommentar om varför det måste vara så sorgligt hela tiden och varför dom inte blir tillsammans igen.
Svar: Om jag skriver att dom blir ihop efter några dagar så kommer det inte kännas verkligt. Jag menar om jag skulle göra slut med min pojkvän för att han var otrogen så skulle jag ju inte ta tillbaka honom efter några dagar, för jag vågar ju inte lita på honom.
Lyckliga tider kommer och jag har det planerat men just nu måste det få vara lite sorgligt.

Comments
POSTAT AV: loveyou

Åhhh :( önskar flera kommenterade, för din blogg är så jäkla braaaa 😍😍😍❤❤❤

POSTAT: 2013-04-25 / KLOCKAN: 17:25:50 /



POSTAT AV: Maria :*

Awww! De orkar säker inte att kommentera men de tycker säker att novellen är skit bra.Själv älskar jag din novell och jag kommenterar alltid! Jag menar alla vill att någon ska kommentera? Önskar att det var merr som kommenterar dina kapitel för jag älskar de och de är bääst!! <3

POSTAT: 2013-04-26 / KLOCKAN: 00:01:29 /



POSTAT AV: Lovisa

Du är ju skit bra på att skriva!!! du behöver inte oroa dig, finns inget att ändra på :P skriv bara som du gör för du är jätte duktig!! Längtar till nästa kapitel!!:D (jag började läsa din novell igår och då läste jag kanske i 3timmar ;) och idag läste jag lite också och nu är den slut.. eller inte slut men det finns inge mer kapitel som man kan läsa nu :P Haha.. jag är lite knäpp) Kram Lovisa =)

POSTAT: 2013-04-26 / KLOCKAN: 21:29:23 /



POSTAT AV: Maria :*

När kommer nästa kapitel? Kan inte väntaa!Gör lite drama innan de blir ihop igen,för att då blir det inte roligt att läsa om de har blivit tillsammans så snabbt. Hoppas nästa kapitel kommer snart <3

POSTAT: 2013-04-26 / KLOCKAN: 21:37:19 /



POSTAT AV:

Snälla nästa kapitell snart! Jag dör det är så bra! ❤

POSTAT: 2013-04-27 / KLOCKAN: 11:19:27 /



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:






Trackback